Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 4 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 4 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fcc2ffd-4778-44fa-97ee-2b69b3a7c3c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135146/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 4 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fcc2ffd-4778-44fa-97ee-2b69b3a7c3c03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OG.261.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 334253,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu napraw i malowaniu ścian, wymianie odbojnic, wykładzin, sufitów podwieszanych, renowacji drzwi do pomieszczeń biurowych, wymianie gniazdek i włączników, remoncie toalet.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie realizowana w przedziale punktowym.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. cena brutto - waga 90 % - 90 punktów
2. okres gwarancji - waga 10 % - 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dot zezwolenia, licencji, koncesji, wpisu do rejestru działalności regulowanej.
2.1.1. W przypadku Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą̨ spełniać łącznie.
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.2.1. Zamawiający wymaga przedstawienia referencji potwierdzających wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000,00 zł netto każde.
2.3. zdolności ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1. Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnej polisy OC wykonawcy w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł aktualnej i opłaconej na dzień złożenia oferty
3. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postepowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podmiotów udostępniających zasoby. W związku z tym:
4.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał na etapie składania ofert Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na załączniku nr 8 do SWZ.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 PZP stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku, oraz w pomieszczeniach, których dotyczy remont. Jej nieodbycie stanowi podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
Planowany termin wizji lokalnej to: 12 maja, 2025 godz. 10.
Miejsce: siedziba Sądu przy ulicy Ogrodowej 51a w Warszawie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:
1. Referencje potwierdzające wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000, 00 zł netto każde.
2. Kopię aktualnej polisy OC wykonawcy, w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 waz potwierdzeniem opłaty składki.
3. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
4. oświadczenie o aktualności informacji w zakresie spełnienia warunków udziału
w postepowaniu oraz podstaw wykluczenia – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) stanowiące załącznik nr 8 do SWZ
6. Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Zgodnie z § 15 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium jako warunku uczestnictwa w postępowaniuo zamówienie publiczne w wysokości w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysiący złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
2.1. pieniądzu na konto bankowe wskazane w pkt 4,
2.2. gwarancjach bankowych,
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
MF-Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
ul. Ogrodowa 51A
Warszawa 00-873
Bank BGK konto nr 21 1130 1017 0021 1002 1690 0004
Tytuł przelewu: Wadium – Postępowanie OG.261.7.2025
5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wpłaty pieniężnej Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dowodu wykonanej operacji.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca przekakazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone
w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związnia ofertą.
8. Beneficjentem wadium jest Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
9. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę
o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Sądem Rejonowym dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy:
2.1. zobowiązani są do wskazania podmiotów (Wykonawców) składających ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
2.2. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
2.3. przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
2.4. muszą spełniać (co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie) warunki określone w Rozdziale VI SWZ
2.5. dołączają do formularza oferty wykaz, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
2.6. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XVII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Strona postępowania na portalu: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. PCK 34 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.