eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa sprzętu i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/867032

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e5df046-9fdd-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049051/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.76.2023.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 767327,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.
3. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,
2) zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,
3) uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,
4) zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.
4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:
4.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem systemu internetowej rezerwacji wizyt z aplikacją mobilną oraz systemem kolejkowym.
Przedmiot zamówienia zamontowany zostanie w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pile przy alei Niepodległości 33/35, Referacie Wydziału Komunikacji z siedzibą w Wyrzysku przy ul. Bydgoskiej 11 oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców Wydziału Komunikacji z siedzibą w Pile przy alei Poznańskiej 28.
Świadczenie usług gwarancyjnych systemu przez okres min. 12 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.1. SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.1. do SWZ.
5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na drugą, trzecią i czwartą część zamówienia.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na pierwszą część zamówienia:
1) złożenie oferty na pierwszą część zamówienia musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej,
2) miejsce wizji lokalnej:
- aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła,
- aleja Poznańska 28,
- ul. Bydgoska 11, 89-30 Wyrzysk,
3) odbycie wizji lokalnej jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1430 ,
4) w celu umówienia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z:
- Piotr Wojnar – Dyrektor Wydziału Informatyki w Starostwie Powiatowym w Pile, tel. 67 210 93 25,
- Tomasz Starszak – Z-ca Dyrektora Wydziału Informatyki w Starostwie Powiatowym w Pile, tel. 67 210 93 60,
5) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona informacja z odbycia wizji lokalnej – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,
6) złożenie oferty na pierwszą część zamówienia bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32427000-2 - System sieciowy

4.5.5.) Wartość części: 139000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.
3. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,
2) zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,
3) uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,
4) zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.
4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:
4.1. Druga część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem i uruchomieniem systemu kopii zapasowych:
1) serwer kopii zapasowych,
2) biblioteka taśmowa,
3) urządzenie do przechowywania kopii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.2. do SWZ.
Świadczenie usług gwarancyjnych dla sprzętu przez okres min. 36 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.2. SWZ).
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.2. do SWZ:
1) poz. 1 – serwer kopii zapasowych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,
b) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku,
c) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,
d) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,
e) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
2) poz. 2 – biblioteka taśmowa, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,
b) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,
c) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
3) poz. 3 – urządzenie do przechowywania kopii, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na drugą część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 252900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.
3. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,
2) zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,
3) uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,
4) zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.
4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:
4.1. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem serwera i silnika bazy danych – oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.3. do SWZ.
Świadczenie usług gwarancyjnych dla sprzętu przez okres min. 36 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.2. SWZ).
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.3. do SWZ poz. 1 – serwer, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,
2) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,
3) dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,
4) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na trzecią część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 116566,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.
3. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,
2) zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,
3) uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,
4) zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.
4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:
4.1. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem i uruchomieniem platformy przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.4. do SWZ.
Świadczenie opieki serwisowej przez okres min. 12 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.3. SWZ).
Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenia w zakresie użytkowania i administrowania wdrożonego systemu lub systemów. Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla maksymalnie 5 osób i muszą być zakończone przyznaniem certyfikatu, potwierdzającego wspomniane umiejętności wydanym przez producenta systemu/ systemów.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.4. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: dostęp do wersji demonstracyjnej systemu (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta).
Oferowane rozwiązanie w wersji demonstracyjnej winno umożliwić weryfikację przez Zamawiającego wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.4. do SWZ), co do których Zamawiający nie uzyskał wystarczających informacji potwierdzających ich zgodność z dostarczonych pozostałych przedmiotowych środków dowodowych (odpowiednia dokumentacja np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta). Rozwiązanie musi być skonfigurowane w sposób umożliwiający jego weryfikację z wymaganiami OPZ oraz pozwalać na zdalny dostęp. W ramach dostępu do rozwiązania, Wykonawca musi przygotować odpowiednią instrukcję oraz zapewnić wsparcie konsultanta technicznego.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na czwartą część zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.5.5.) Wartość części: 258861,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171850,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171850,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171850,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QMS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242823788

7.3.3) Ulica: ul. Borecka 10a

7.3.4) Miejscowość: Warszaw

7.3.5) Kod pocztowy: 03-034

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171850,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310575,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hardsoft-Telekom Jarosław Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7820030475

7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 17/19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-166

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hardsoft-Telekom Jarosław Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7820330475

7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 17/19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-166

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318400,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318400,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318400,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLOCKWISE Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010871125

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 42/9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-695

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318400,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.