Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa podziemnych pojemników na odpady komunalne na działce nr 88 obręb 102 Bytów na terenie zespołu zamku krzyżackiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podziemnych pojemników na odpady komunalne na działce nr 88 obręb 102 Bytów na terenie zespołu zamku krzyżackiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b98232-1572-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i montaż zestawów pojemników podziemnych na odpady
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.31.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Planowane przedsięwzięcie polega na budowie podziemnych gniazd na odpady komunalne (śmietników) na terenie bytowskiego zamku. Gniazda te pozwalają na zmniejszenie powierzchni zajmowanego terenu przy jednoczesnym zwiększeniu pojemności względem istniejących pojemników. Większa pojemność pozwoli na zmniejszenie częstotliwości opróżniania.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż systemu podziemnych gniazd
na odpady komunalne (śmietników) na terenie bytowskiego zamku składających się z pojemników o pojemnościach: od 3 m3 do 5 m3 w systemie „zaprojektuj-wybuduj”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód i decyzji, w szczególności uzyskania pozwolenia na budowę.
2) wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych oraz badań archeologicznych ;
3) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami w uzgodnieniu z zarządcą tych sieci oraz ewentualne odtworzenie istniejącej podziemnej infrastruktury, usunięcie drzew lub krzewów w przypadku ewentualnych kolizji po uzyskaniu zgody z odpowiedniego organu;
4) wykonanie robót budowlanych związanych z posadowieniem i stabilizacją podziemnych pojemników do zbiórki odpadów oraz wykonanie robót ziemnych i towarzyszących;
5) wykonanie robót budowlanych w zakresie dojść i dojazdów do planowanych gniazd oraz utwardzenie terenu wokół podziemnych pojemników do zbiórki odpadów;
6) wykonanie robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych, obiektów małej architektury oraz zieleni;
7) dostawę i montaż podziemnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w następującym zakresie:
Pojemnik na metale i tworzywa sztuczne w następującej ilości:
a) pojemnik 5 m3: 1 szt.
Pojemnik na szkło w następującej ilości:
a) pojemnik 3 m3: 1 szt.
Pojemnik na papier w następującej ilości:
a) pojemnik 5 m3: 1 szt.
Pojemnik na zmieszane odpady komunalne w następującej ilości:
a) pojemnik 5 m3: 1 szt.
Pojemnik na BIO odpady biodegradowalne w następującej ilości:
a) pojemniki 3 m3: 1 szt.
8) wykonanie oznakowania wszystkich elementów, które tego wymagają, w szczególności pojemników na odpady;
9) dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji;
10) przeprowadzanie rozruchu na odpadach przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji obiektów oraz przekazywanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
- zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
- zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
- dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane;
- dostarczenie kosztorysu ofertowego – załącznik do umowy;
- dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót – załącznik do umowy;
- dostarczenie deklaracji kierownika robót o podjęciu obowiązków wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
- zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
- zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich;
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
- niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
- dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egz.);
- sporządzenie dokumentacji odbiorowej.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242949,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242949,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. ALGO Jarosław Bartos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321783375
7.3.3) Ulica: Krótka
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242949,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWA I MONTAŻ POMP CIEPŁA, KOTŁÓW I STANOWISKA DO BADANIA TURBIN WODNYCH W RAMACH PROJEKTU "DOSTOSOWANIE ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ ZAWODOWYCH W POWIECIE BYTOWSKIM"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP32/A/16/2025/II
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o." I część zamówienia
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





