eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 44

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolaczek@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed30bee-efde-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 1 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Zważywszy na fakt, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego PGE Obrót S.A. złożyło najkorzystniejszą ofertę dotyczącą II części postępowania, a co najważniejsze jest to sprzedawca, który sprzedaje energię elektryczna w przypadku wszystkich punktów poboru energii Zamawiającego, zaproszenie zostało skierowane właśnie do tego Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
Gmina Brzeźnio oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do zaproszenia zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie postępowania z wolnej ręki na ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez Gminę i jej jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 4.1)
2. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu:
• Ochotniczej Straży Pożarnej – Gozdy
• Ochotniczej Straży Pożarnej - Kliczków Mały
• Ochotniczej Straży Pożarnej – Kliczków Wielki
• Ochotniczej Straży Pożarnej - Krzaki
• Ochotniczej Straży Pożarnej - Nowa Wieś
• Ochotniczej Straży Pożarnej – Ostrów
• Ochotniczej Straży Pożarnej w Pyszkowie
• Ochotniczej Straży Pożarnej Zapole
• Ochotniczej Straży Pożarnej - Gęsina
• Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzeźniu
• Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźniu
• Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kliczkowie Wielkim
• Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Ostrowie
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Barczewie
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brzeźniu

3. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1:
1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 646 508,00 kWh.
2) Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 509 356,81 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż we wskazanym terminie, tj. 13.03.2023 r. godz. 10:00 zaproszony do negocjacji Wykonawca nie złożył oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.