Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKACH OŚWIATOWYCH W GMINIE LESZNO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (022) 725 80 05
1.5.8.) Numer faksu: 022) 725 85 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolnierzak@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKACH OŚWIATOWYCH W GMINIE LESZNO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57caa39-f05b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001869/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej w Lesznie
1.1.31 Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 roku w Zaborowie wraz z fotowoltaiką - budowa fotowoltaiki na istniejącym budynku szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400207,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej w Lesznie”1. Przedmiotem opracowania są wymagania w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i prac mających na celu dostawę i montaż, a w ich efekcie późniejszą eksploatację instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kWp, zaplanowanej do wybudowania na dachu budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Batorego w Lesznie realizowanej w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi podstawę wymagań względem jednostki realizującej niniejsze zadanie w zakresie obejmującym kompleksowe wykonanie zamówienia. Oferta powinna być zgodna z niniejszą specyfikacją i jednocześnie musi uwzględniać prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym opracowaniu, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.5.) Wartość części: 201256,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 rokuw Zaborowie wraz z fotowoltaiką - budowa fotowoltaiki na istniejącym budynku szkoły”.
1. Przedmiotem opracowania są wymagania w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i prac mających na celu dostawę i montaż, a w ich efekcie późniejszą eksploatację instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kWp, zaplanowanej do wybudowania na dachu budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 roku w Zaborowie realizowanej w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi podstawę wymagań względem jednostki realizującej niniejsze zadanie w zakresie obejmującym kompleksowe wykonanie zamówienia. Oferta powinna być zgodna z niniejszą specyfikacją i jednocześnie musi uwzględniać prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym opracowaniu, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania. Wszelkie prace zarówno na etapie projektowym jak i wykonawczym muszą uwzględniać konsultacje i uzgodnienia z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków – teren szkolny jest wpisany do rejestru zabytków (w tym część budynku wzniesiona w 1935 r.)
3. Na podstawie decyzji w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków (nr sprawy: WKZ.D.60/9816/2000, Nr rejestru zabytków: A-60, 2-A) w załączniku graficznym wskazano budynek murowano-drewniany dawnej kuźni (obecnie mieszkalny) i część budynku szkoły, jako objęte nadzorem konserwatora zabytków.
Zamawiający wymaga, aby nie instalować paneli fotowoltaicznych na ww. budynkach, które wraz z terenem szkolnym, drzewostanem i ogrodzeniem na podstawie wspomnianej Decyzji obejmuje nadzór konserwatorski. Treść Decyzji wraz z załącznikiem graficznym Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.5.) Wartość części: 198951,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131425,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169885,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131425,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWICOM Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621803666
7.3.3) Ulica: ul. Szubińska 10
7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131425,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133639,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169885,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133639,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWICOM Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621803666
7.3.3) Ulica: ul. Szubińska 10
7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133639,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- Plan ogólny Gminy Leszno
- Remont nawierzchni chodnika ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.