eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciepłowody › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów z tłoczną siecią przesyłową do miejscowości Dobrzenice"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów z tłoczną siecią przesyłową do miejscowości Dobrzenice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIEPŁOWODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718432

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Ciepłowody

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-211

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieplowody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplowody.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.cieplowody.pl/?bip=1&cid=135&bsc=N

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów z tłoczną siecią przesyłową do miejscowości Dobrzenice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbfd5167-b660-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026001/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów z tłoczną siecią przesyłową do miejscowości Dobrzenice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114235/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów z tłoczną siecią przesyłową do miejscowości Dobrzenice”, tj. zaprojektowanie oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Stary Henryków, Targowica, Janówka, Jakubów wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
3. I ETAP zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
1) projektu budowlanego z uzyskaniem prawomocnej decyzji na budowę
2) koncepcji drogowej, w sytuacji gdy będzie wymagana odrębnymi przepisami,
3) projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy,
4) projektu odtworzenia nawierzchni,
5) projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji,
6) operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami przy przejściu pod ciekami wodnymi),
7) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
4. Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2454 z późn. zm) oraz zastosuje się do ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.2351).

1) Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
a) wersja drukowana – 6 egzemplarze ( rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
b) wersja elektroniczna – 6 płyty CD w tym: 2 w wersji edytowalnej i 4 tylko do odczytu:
• rysunki - format: dwf, dwg i pdf
• obrazy – format: jpg lub pdf,
• tekst – format doc.i pdf
• arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
c) zapis dot. ilości dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu jest nadrzędny w stosunku do zapisu w PFU,
d) dokumentacja wyszczególniona w lit. b) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
e) wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji.

5. W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót oraz STWIORB wg uzgodnionego projektu budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2458 z późn. zm.).

6. W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych projektach budowlanych.

7. II ETAP zamówienia obejmuje - Budowę sieci kanalizacji sanitarnej, inwestycja obejmuje teren składający się z czterech obszarów:
1) Miejscowość Stary Henryków z tłoczną siecią do miejscowości Targowica,,
2) Miejscowość Targowica z tłoczną siecią do miejscowości Janówka.
3) Miejscowość Janówka z tłoczną siecią do miejscowości Jakubów,
4) Miejscowość Jakubów z z kanalizacją do projektowanej oczyszczalni ścieków
5) Na odcinkach gdzie brak jest możliwości grawitacyjnego odprowadzania ścieków, przewiduje się w miejscach oznaczonych w części graficznej PFU, realizację przepompowni ścieków.

8. Zamówienie obejmuje zakres robót:
Łącznie w ramach projektu należy zaprojektować i wybudować ok. 14.024,00m sieci kanalizacyjnej z przyłączami, w tym:
1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym, ok. 5.915,80m
2) Budowę rurociągów tłocznych, ok. 5.706,10m
3) Budowę przyłączy kanalizacyjnych, ok. 2.666,10m
4) Budowę pompowni ścieków wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, sterowaniem i monitoringiem 3 szt.
9. Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentacje projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą umową.
10. Program Funkcjonalno-Użytkowa (PFU), stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SWZ, służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do budowy kanalizacji sanitarnej. Zamawiający udostępnia Wykonawcom będące w jego posiadaniu dokumenty, informacje i opracowania niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca winien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty, opinie itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania, w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
 uzgodnień, opinii, decyzji, analiz, badań itp., niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
 projektów zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarządzający ruchem,
 innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,
 dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
 Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
 zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).
4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywanie prób i prób końcowych.
6) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana.
7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i armatury, kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,
8) Wykonanie odwodnienia wykopów.
9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych, zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania rurociągów, ścieki z zaplecza budowy itp.
10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
11) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru.
12) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót.
13) Wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących sieci gminnych
14) Wykonanie prób i badań sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wynikających z odpowiednich przepisów, w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.
15) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie.
16) Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych pod nadzorem zarządcy drogi, jeżeli taka konieczność wystąpi
17) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.
18) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.), w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.
19) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13628400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21918600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13628400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DR Infrastruktura Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DR Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871819799

7.3.3) Ulica: Dolnośląska 8

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13628400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.