eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wspsa.ezamawiajacy.pl/pn/wspsa/demand/199442/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a02965-a463-43c0-a7f3-9f68fbd53cfe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPS-DZP-2100-8/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z BUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W BUDYNKU SZPITALA W TARNOWSKICH GÓRACH PRZY UL PYSKOWICKIEJ 47-51 ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ” w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja i doposażenie SOR oraz laboratoriów WSP SA w Tarnowskich Górach poprzez przebudowę , prace modernizacyjne i zakup wyposażenia medycznego i niemedycznego"

1. Modernizacja i doposażenie SOR oraz laboratoriów WSP SA w Tarnowskich Górach poprzez przebudowę, prace modernizacyjne i zakup wyposażenia medycznego i niemedycznego dla części A,B,C i D budynku głównego szpitala.
Złożone z części:
Część A – Modernizacja tzw. Ciepłej sieni złożonej z podjazdu dla karetek pogotowia i wejścia na SOR
Część B – Przebudowa części pomieszczeń budynku głównego szpitala na potrzeby pracowni endoskopowej.
Część C – Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Obrazowej (tzw.Radiologia)
Część D – Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z wentylacją mechaniczną
W ramach niniejszego postępowania realizowane będą części B i D, natomiast części A i C będą objęte odrębnym postępowaniem.
2. Zakres robót i opracowania projektowe
- Zakres robót zawarto w poniższych opracowaniach projektowych:
a) Dla Część B - Przebudowa części pomieszczeń budynku głównego szpitala na potrzeby pracowni endoskopowej.
TOM B1 –Projekt Architektoniczno-Budowlany
TOM B2 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Architektura
TOM B3 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Konstrukcja
TOM B4 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Instalacje Sanitarne
TOM B5 – Projekt Techniczny (Wykonawczy) Instalacje Gazów Medycznych
TOM B6 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Instalacje Elektryczne
TOM B7 – Przedmiary robót
TOM S- STWiOR – Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części A,B,C i D.
Projekty nie obejmują zakupu, dostawy urządzeń technologicznych, wyposażenia pracowni endoskopii, mebli biurowych i urządzeń komputerowych. Zakupu, dostawy i montażu urządzeń technologicznych oraz mebli biurowych Inwestor dokona we własnym zakresie w ramach odrębnego postępowania. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia ujęte zostaną jedynie dostawa
i montaż zabudowy technologicznej i kuchennej co zostało ujęte w opracowaniach projektowych
i przedmiarze robót.
Zgodnie z projektem pomieszczenia dla pracowni endoskopii będą zlokalizowane
w pomieszczeniach, które aktualnie zajmuje Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej, przeinstalowanie istniejących urządzeń i sprzętu, mebli z obszaru Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej jest ujęty
w projekcie część D ”Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej z wentylacją mechaniczną”.
Projekt obejmuje załadunek, wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki. Zakres materiałów do odzysku będzie ustalony na etapie budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Dla Część D – Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z wentylacją mechaniczną .
TOM D1 –Projekt Architektoniczno-Budowlany
TOM D2 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Architektura
TOM D3 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Konstrukcja
TOM D4 - Projekt Techniczny (Wykonawczy) Instalacje Sanitarne
TOM D6- Projekt Techniczny (Wykonawczy) Instalacje Elektryczne
TOM D7 – Przedmiary robót
TOM S- STWiOR – Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części A,B,C i D.
Projekty nie obejmują zakupu, dostawy urządzeń technologicznych wyposażenia laboratorium, mebli biurowych i urządzeń komputerowych. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia należy przeinstalować część mebli biurowych i wszystkie urządzenia technologiczne z istniejącego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. Zakupu, dostawy i montażu nowych urządzeń Inwestor dokona w ramach odrębnego postępowania. Na etapie realizacji robót należy uzgodnić warunki i sposób przeinstalowania oraz rozruch urządzeń w porozumieniu z właścicielami tych urządzeń, właściwym serwisem oraz Inwestorem. Powyższe roboty zostały ujęte w opracowaniach projektowych i przedmiarach robót.
Przeinstalowanie urządzeń komputerowych Zamawiający/Inwestor wykona we własnym zakresie.
Projekt obejmuje załadunek, wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki. Zakres materiałów do odzysku będzie ustalony na etapie budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.