eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PurdaUtwardzenie placu przy ośrodku zdrowia i Gminnym Ośrodku Kultury w miejscowości Klewki.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie placu przy ośrodku zdrowia i Gminnym Ośrodku Kultury w miejscowości Klewki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie placu przy ośrodku zdrowia i Gminnym Ośrodku Kultury w miejscowości Klewki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9ed762-1562-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dróg na terenie gminy Purda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu w miejscowości Klewki w zakresie kompletnej realizacji nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 401,35 m2 w miejscowości Klewki (dz. nr 19/1), gmina Purda. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
- Oczyszczenie nawierzchni z nanosów ziemnych
- Kategoria drogi – plac manewrowy
- Kategoria ruchu KR2
- Powierzchnia 401,35 m2
- Warunki gruntowe proste

Konstrukcja nawierzchni:

- Wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa niezwiązanego – 25 cm
- Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego KŁSM 2/31,5 – dolna 12 cm, górna 10 cm
- Wykonanie warstwy podsypki cementowo piaskowej 1:4 o grubości 4 cm
- Ułożenie warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm

Projektuje się odwodnienie poprzez dwie studnie chłonne.
Ze względu na remont nie przewiduje się budowy kanału technologicznego.
Nie zachodzi potrzeba wycinki drzew.

Przy wycenie należy uwzględnić posiadane przez Inwestora materiały:
36 palet kostki betonowej 305 m2
2 palety obrzeży betonowych 54 mb

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - Dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), informuję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Utwardzenie placu przy ośrodku zdrowia i Gminnym Ośrodku Kultury w miejscowości Klewki.

UZASADNIENIE
W dniu 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 miało miejsce otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 70 000,00 zł.
Wpłynęła jedna oferta:

„OLENDER” Tomasz Olender, Ul. Bolesława Chrobrego 14/10, 12-100 Szczytno - 92 000,00 zł - Termin obowiązywania gwarancji - 48 miesięcy

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp., ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.