Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164894/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – „Sport na co dzień” - remont i modernizacja przyszkolnej infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272651175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-756
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 202 39 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp67.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp67katowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO – „Sport na co dzień” - remont i modernizacja przyszkolnej infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bb6bdc-0a3b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022952/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BO - "Sport na co dzień" remont i modernizacja przyszkolnej infrastruktury sportowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/424/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342530,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie „małej” sali gimnastycznej, sali korekcyjnej, szatni oraz magazynu w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych .
demontaż posadzki sportowej z klepki drewnianej wraz z podkonstrukcją,
demontaż posadzki z tworzyw sztucznych,
zerwanie posadzki cementowej,
demontaż sprzętu sportowego oraz osłon grzejnikowych,
demontaż siatek ochronnych,
wykucie z muru kratek wentylacyjnych,
wykucie z muru ościeżnic,
demontaż ścianki z płyty,
przygotowanie podłoża pod nową posadzkę sportową,
ułożenie nowej systemowej podłogi sportowej z wykładziną PVC wraz z podkonstrukcją, malowaniem linii oraz montażem sprzętu sportowego,
osadzenie tulei do słupków siatkówki,
montaż podłogi sportowej drewnianej wraz z podkonstrukcją,
montaż wykładziny PVC,
montaż listew progowych aluminiowych,
wymiana kratek wentylacyjnych,
zmycie i zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów,
przygotowanie powierzchni pod malowanie z przeszpachlowaniem nierówności,
gruntowanie ścian,
malowanie ścian i sufitów farba akrylowa,
malowanie konstrukcji stalowej sufitu farbą olejną,
malowanie lamperii, - malowanie grzejników,
malowanie parapetów,
wykonanie ścianki g-k,
montaż drzwi aluminiowych wraz z samozamykaczem,
zabudowa grzejnika z płyty MDF,
dostawa i montaż sprzętu sportowego,
renowacja i montaż siatek osłaniających,
renowacja i montaż drabinek sportowych,
renowacja ławek drewnianych,
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
2. Zakres robót elektrycznych:
demontaż tablic elektrycznych, rozdzielczych;
demontaż opraw;
demontaż osprzętu (gniazda, łączniki);
dostawa i montaż tablic elektrycznych rozdzielczych z wyposażeniem;
mechaniczne wykonanie bruzd i przebicie otworów;
ułożenie przewodów w tynku;
przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, wykucie wnęki pod gniazda wtyczkowe na sali gimnastycznej;
montaż osprzętu instalacyjnego;
wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych;
wykonanie instalacji gniazd głośnikowych;
wykonanie tynków uzupełniających kat. III zaprawą cementowo-wapienną;
przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe;
montaż opraw oświetleniowych (oświetlenie podstawowe, na Sali gimnastycznej oprawy o stopniu ochrony IKIO);
montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
wykonanie instalacji uziemienia;
wykonanie pomiarów kontrolnych, przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej dokumentację projektową, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475396,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475396,82 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia wykorzystującego odnawialne źródła energii
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.