eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych w szpitalu w Chodzieży



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych w szpitalu w Chodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: WCPiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631250369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Szamarzewskiego 62

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-569

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wcpit.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych w szpitalu w Chodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca65543-b80a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006313/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych na terenie szpitala w Chodzieży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCPIT/EA/381-16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest inwestycja polegającej na :
• Zaprojektowaniu
• przeprowadzeniu procedury formalnej,
• zakupie,
• dostawie,
• zamontowaniu,
• uruchomieniu,
• innych niezbędnych pracach i czynnościach prowadzących do wykonania kompletnego i optymalnie działającego systemu przetwarzania energii pochodzącej z „odnawialnych źródeł energii” w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną, przy pomocy układu paneli fotowoltaicznych o mocy min. 0,171 MW i innych urządzeń towarzyszących zlokalizowanych na terenie Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii przy ul. Strzeleckie 32 w Chodzieży.
W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien zaprojektować i wykonać kompletny układ instalacji i okablowania i opomiarowania wraz z synchronizacją z istniejącą siecią elektroenergetyczną oraz zapewnić możliwość obserwacji, przetwarzania i gromadzenia charakterystycznych parametrów instalacji wraz z umożliwieniem wizualizacją wyników w aplikacji mobilnej i na komputerze, oraz wykonać niezbędnych modernizacji rozdzielni głównej w sposób zgodny z aktualnymi przepisami oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej dokumentacji.
Przedmiot Zamówienia obejmuje również prace przy rozdzielni głównej między innymi poprzez wykonanie modernizacji i częściowej wymiany elementów rozdzielni o nowe elementy obudowy, przekształtnika AC/DC/AC, zabezpieczeń itp. wraz z magazynem energii mającym na celu zoptymalizowanie i zminimalizowanie oddawania energii do sieci operatora, maksymalnego wykorzystania zasobów własnej produkcji energii.
W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe zamontowanych paneli przez cały okres udzielonej gwarancji.
Zaprojektowana, dobrana, dostarczona i uruchomiona instalacja fotowoltaiczna winna być połączona z istniejącą i zmodernizowaną w tym celu rozdzielnią główną poprzez nowe elementy i podrozdzielnie wraz z łącznikami synchronizacyjnymi i optymalizatorami mocy oraz przez nowe podrozdzielnie i elementy odpływowe zgodnie z wytycznymi i warunkami przyłączenia do sieci wydanymi przez Operator Enea Dystrybucja, które w ramach tego Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien uzyskać bazując na założeniach niniejszego PFU.
Inwestor zakłada i wymaga wykonania Przedmiotu Zamówienia między innymi :
• wariantowemu rozważenia najbardziej korzystnej lokalizacji i ustawienia, pochylenia poszczególnych paneli PV, ze względu na koszty uzyskanych zysków energetycznych, koszty rozwiązań konstrukcyjnych dla istniejących obiektów, koszty eksploatacji, uwarunkowań zacienienia przez inne obiekty, stopie zwrotu całej inwestycji, zapotrzebowania dziennego i miesięcznego
• wykonania, uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód oraz prowadzenia wszelkich uzgodnień podłączeń do sieci zewnętrznej wraz z wydaniem warunków przyłączeniowych, uzgodnień z jednostkami straży pożarnej, z konserwatorem zabytków, z urzędem miasta w niezbędnym zakresie itd.
• wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami przesadzenia, przycięcia lub uformowania korony drzew w celu optymalizacji nasłonecznienia paneli fotowoltaicznych przed zakończeniem realizacji Przedmiotu Zamówienia, szczególnie tych zlokalizowanych od strony południowej od wschodu do zachodu
• wykonania kompletnej instalacji sterowania i automatyki procesów wytwarzania, przetwarzania, przesyłania, ewentualnego magazynowania i odbioru wyprodukowanej energii,
• wykonać magazyn energii o pojemności minimum 40kWh licząc dla każdego z przyłącza energetycznego i dedykowanych dla nich odbiorów budynkowych, lub większy jeżeli wynika to z przeprowadzonej analizy i optymalizacji, należy przewidzieć możliwość rozbudowy magazynu energii o następne moduły
• należy zapewnić odpowiedni kodeks przyłączenia instalacji PV do sieci operatora o mocy przyłączeniowej 50-200kW i zapewnić odpowiednią szafę przyłączeniową z automatyką umożliwiająca pełną kontrolę ( zgodną z kodeksem operatora)
• wykonaniem elementów opomiarowania wytwarzanej energii wraz z zwizualizowaniu parametrów w aplikacji mobilnej i na komputerze w siedzibie Zamawiającego w Chodzieży ,
• wykonania ogrodzenia panelowego terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia z 2 bramami wjazdowymi i min. dwoma furtkami wejściowymi, słupki stalowe wbetonowane na min. 50cm
• wykonania automatycznego oświetlenia terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia
• wykonania monitoringu wizyjnego terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia
• wykonania wykorzystania i zapewnienia dodatkowego w razie potrzeby utwardzenia drogi dojazdowej do linii paneli PV, zakłada się wykorzystanie składowanego na terenie gruzu( wraz z ewentualnym rozdrobnieniem materiału na miejscu przez GW) do wykonania utwardzeń, w przypadku niewystarczającej ilości składowanego materiału należy materiał w postaci skruszonego gruzu przewidzieć w ofercie i wbudować na miejscu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1591969,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1876980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1591969,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovolt Sp. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384957246

7.3.3) Ulica: Aleja Legionów 141D

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1591969,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.