Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114641/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00124181/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych
z Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie
w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bcece99-b757-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowychz Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie
w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcece99-b757-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. „Czas na KWALIFIKACJE”, numer projektu: RPZP.08.08.00-32-K001/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.3.2023.AN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193446,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Programowanie w Python poziom podstawowy dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2. Celem kursu jest uzyskanie dodatkowych umiejętności przez maksymalnie 48 uczestników szkolenia.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 128640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Grafika komputerowa z Blender dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2. Celem kursu jest uzyskanie dodatkowych umiejętności przez maksymalnie 46 uczestników szkolenia.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 64806,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471085738
7.3.3) Ulica: Grabowa
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55154,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86572,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55154,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-CONSULT Karol Kepka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220032308
7.3.3) Ulica: Lęborska
7.3.4) Miejscowość: Gościcino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55154,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych z Zespołu Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w podziale na dwa Zadania:
Zadanie nr 1 - Realizacja kursu Programowanie w Python poziom podstawowy dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Zadanie nr 2 - Realizacja kursu Grafika komputerowa z Blender dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Dane przedstawione w SEKCJI I - ZAMAWIAJĄCY niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski w Koszalinie na rzecz Zamawiającego, którym jest Zespół Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie, ul. Jedności 9, 75-401 Koszalin.
3. Okres realizacji zamówienia (dot. Zadania nr 1 i Zadania nr 2) wynosi do 32 tygodni od dnia podpisania umowy (ze względu na brak możliwości wyboru w SEKCJI VIII w pkt 8.3 okresu realizacji zamówienia w tygodniach, okres realizacji zamówienia w tym pkt. wskazano w dniach).
4. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Zespół Szkół nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2023/BZP 00084198/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.3.1.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.