Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142022/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00158824/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni - O/ZUS Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 10 i I/ZUS Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 145 d.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni - O/ZUS Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 10 i I/ZUS Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 145 d.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325a5fbb-bcb1-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kotłowni I/ZUS Tarnobrzeg, Modernizacja kotłowni O/ZUS Rzeszów Siemiradzkiego 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 350000/271/2/2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 393284,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach modernizacji kotłowni w budynku O/ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 należy: - zdemontować i zutylizować istniejący kocioł wraz z armaturą - wykonać montaż dwóch kotłów pracujących w układzie kaskadowym i niezbędnych urządzeń stanowiących wyposażenie kotłowni - dostosować pomieszczenie kotłowni do wymogów p.poż. - przebudować istniejącą instalację gazową do wymogów nowej kotłowni - przebudować istniejącą instalację elektryczną do wymogów nowej kotłowni - wykonać niezbędne roboty ogólnobudowlane - wymienić niedowymiarowane grzejniki - wymienić przygrzejnikowe zawory termostatyczne wraz z głowicami termostatycznymi - uruchomić i sprawdzić działanie urządzeń kotłowni i instalacji c.o. - wykonać dokumentację powykonawczą - przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni - nieodpłatnie wykonać przeglądy kotłowni w okresie gwarancyjnym wg DTR. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie technicznym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 212449,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach modernizacji kotłowni w budynku w I/ZUS w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 145 d należy:- wykonać demontaż stolarki drzwiowej - wykonać rozbiórkę posadzek - rozebrać fundamenty pod kotły - wykonać montaż nowej stolarki drzwiowej - wykonać nowe posadzki - wykonać malowanie ścian - wykonać zamurowanie otworów wentylacyjnych - wykonać otwór w ścianie zewnętrznej - wykonać instalację elektryczną - wykonać montaż dwóch kotłów pracujących w układzie kaskadowym i niezbędnych urządzeń stanowiących wyposażenie kotłowni - przebudować instalację gazową - wykonać termoregulację instalacji c.o. - uruchomić i sprawdzić działanie urządzeń kotłowni i instalacji c.o. - wykonać dokumentację powykonawczą
- przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni - nieodpłatnie wykonać przeglądy kotłowni w okresie gwarancyjnym wg DTR. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie technicznym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 180834,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174004,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174004,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Kos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181004138
7.3.4) Miejscowość: Bystrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-565
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174004,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183966,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183966,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Kos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181004138
7.3.4) Miejscowość: Bystrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-656
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183966,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-22INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wraz z montażem fakturowego oznaczenia nawierzchni która zapewni dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami w O/ZUS Rzeszów i podległych Inspektoratach.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów zużywalnych dla Zakładu Fizjologii Człowieka
- Dostawa leków różnych.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostawy nabiału
- Dostawa do Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie samochodu typu SUV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja leśniczówki Garncarska Góra na trzy kancelarie-II POSTĘPOWANIE
- Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Konotopie oraz w budynku świetlicy wiejskiej w Konotopie
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Kościuszki 97 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń pod budowę laboratorium testowania i badania ogniw paliwowych
- Budowa infrastruktury turystycznej na Pustyni Błędowskiej.
- Wymiana systemu klimatyzacji kanałowej na system Multi FR na IV piętrze budynku Sądu Okręgowego w Tarnowie
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.