Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00199559/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 569-60-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89455e04-76f1-4923-81ad-a7dd397c62031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89455e04-76f1-4923-81ad-a7dd397c6203
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022277/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach inwestycji B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich. Umowa o dofinansowanie nr KPOD.03.15-IW.22-0005/25.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.7013.3.2025.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów". Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Budowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Filipów".
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej "PFU"), projekcie umowy oraz w Zestawieniu zadań stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej ilości dostarczonych i montowanych urządzeń. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmianę (zwiększenie/zmniejszenie) wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy.
UWAGA!
Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje pozostałych zadań ujętych w PFU, które są przedmiotem innego postępowania.
4. Na każde odstępstwo od wymienionych w PFU wymagań Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy takiego uzgodnienia.
5. Jeżeli w SWZ występuje wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta ma to na celu wyłącznie wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe.
6. Zamawiający stosując się do treści art. 99 Prawo zamówień publicznych opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
7. Jeżeli w SWZ występują znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, to uzasadnione są one specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, materiałów itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego i należy je traktować jako przykładowe.
8. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 i 101 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
9. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe urządzenia w języku polskim, atesty, certyfikaty.
10. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia.
11. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
12. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
13. Przedsięwzięcie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach inwestycji B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich. Umowa o dofinansowanie nr KPOD.03.15-IW.22-0005/25, projekt pn. „Budowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Filipów".
14. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono prowadzone postępowanie na postawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko 1 oferta Wykonawcy, która została odrzucona przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- "Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Rychtal wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Konopnica "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Konopnica"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.