eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Remont świetlicy wiejskiej i adaptacja na cele kulturalno - rekreacyjne, budowa zbiornika szczelnego o pojemności do 10 m3 w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok , gmina Zambrów.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej i adaptacja na cele kulturalno - rekreacyjne, budowa zbiornika szczelnego o pojemności do 10 m3 w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok , gmina Zambrów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zambrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862714616

1.5.8.) Numer faksu: 862712069

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma zakupowa.pl/pn/zambrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy wiejskiej i adaptacja na cele kulturalno - rekreacyjne, budowa zbiornika szczelnego o pojemności do 10 m3 w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok , gmina Zambrów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0fa1ee3-cd12-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023705/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont świetlicy wiejskiej i adaptacja na cele kulturalno - rekreacyjne, budowa zbiornika szczelnego o pojemności do 10m3 w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok, gmina Zambrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie centrum rekreacyjno - kulturalnego w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147976/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rrg.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 457081,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Wyposażenie kuchni
1) Opis przedmiotu zamówienia:
a) Dokumentacja techniczna (załącznik nr 9)
b) Przedmiary robót (załącznik nr 11)

2) Wykonawca, który zostanie wyłoniony w toku postępowania, zobowiązany będzie do dostarczenia we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność przedmiotu, zawartej z nim, umowy, na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego tj. do Świetlicy wiejskiej w miejscowości Konopki - Jałbrzyków Stok.
3) Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do urządzeń znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie — Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń
równoważnych. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają
minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące
urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Posłużenie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie producenta lub konkretny produkt
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach
użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym
samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia co najmniej minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (dołączy do oferty specyfikacje techniczne sprzętu równoważnego)
a) Zakres zadań Wykonawcy:
1) Informowanie o stanie realizacji dostawy, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji dostawy.
2) Dostarczenie przedmiotowego wyposażenia fabrycznie nowego, kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolnego od wad materiałowych, sprawnego technicznie. Wyposażenie winno odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia
3) Dostawa przedmiotowego wyposażenia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez adresata i montaż, jeśli jest wymagany.
4) Wykonawca do dostarczonych materiałów dołączy karty gwarancyjne producenta, certyfikaty itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 70081,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Remont świetlicy oraz budowa zbiornika szczelnego o pojemności do 10 m3 w miejscowości Konopki – Jałbrzyków Stok.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót:
a) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 9):
- Branża: budowlana
- Branża: elektryczna;
- Branża: sanitarna;
b) Przedmiary robót (załącznik nr 10):
- Branża: budowlana
- Branża: elektryczna;
- Branża: sanitarna;

UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym.
Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.
c) Zadanie winno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
2) Dokumentacji Technicznej,
3) Oferty Wykonawcy,
4) Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej,
5) Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Błędna kalkulacja ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową, wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
5. Odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty i nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 387000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70081,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70081,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70081,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956

7.3.4) Miejscowość: Paproć Mała 8

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70081,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956

7.3.4) Miejscowość: Paproć Mała 8

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.