Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171440/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Usprawnienie procesu uzdatniania i dostarczania wody pitnej dla mieszkańców Gminy Radomyśl nad Sanem w oparciu o dwie stacje uzdatniania wody    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Duży 7
1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-455
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 845 43 02
1.5.8.) Numer faksu: 15 845 43 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radomysl.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usprawnienie procesu uzdatniania i dostarczania wody pitnej dla mieszkańców Gminy Radomyśl nad Sanem w oparciu o dwie stacje uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d5a6d9-da5d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042007/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Usprawnienie procesu uzdatniania i dostarczania wody pitnej dla mieszkańców Gminy Radomyśl nad Sanem w oparciu o dwie stacje uzdatniania wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest  „Usprawnienie procesu uzdatniania i dostarczania wody pitnej dla mieszkańców Gminy Radomyśl nad Sanem w oparciu o dwie stacje uzdatniania wody”, zwane dalej „robotami budowlanymi”. 
1.1.	Zakres prac obejmuje: 
1) Stacja Uzdatniania Wody w Radomyślu nad Sanem
- budowa zbiornika reakcji jako żelbetowy monolityczny o pojemności V= 200m3,
- budowa zbiorników wody uzdatnionej V=75m3 – 3 szt. jako stalowych prefabrykowanych na fundamentach żelbetowych wylewanych wraz z rurociągami międzyobiektowymi,
- rozbudowa układu technologicznego uzdatniania wody poprzez dostawę i montaż 4 szt. filtrów stalowych pospiesznych,
- wymiana rurociągów i armatury przy istniejących filtrach stalowych pospiesznych,
- rozruch technologiczny stacji uzdatniania wody,
- wykonanie ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody,
- wykonanie placu i drogi dojazdowej na terenie stacji uzdatniania wody,
- roboty budowlane w pomieszczeniach,
- wykonanie układu sterowania stacji uzdatniania wody,
- wykonanie monitoringu pracy urządzeń stacji uzdatniania wody.
2) Stacja Uzdatniania Wody w Chwałowicach
- budowa zbiornika reakcji jako żelbetowy monolityczny o pojemności V= 60m3,
- budowa zbiornika wody uzdatnionej V= 300m3 jako żelbetowego monolitycznego wraz z ociepleniem i rurociągami  międzyobiektowymi,
- rozbudowa budynku – hala filtrów w technologii tradycyjnej,
- rozbudowa układu technologicznego o drugi stopień filtracji w oparciu o filtry stalowe pospieszne,
- wymiana rurociągów i armatury przy istniejących filtrach stalowych pospiesznych wraz z wymianą złóż filtracyjnych,
- wykonanie ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody,
- roboty budowlane: docieplenie budynku, wykonanie dachu, tynkowanie malowanie
  i ułożenie płytek,
- wykonanie układu sterowania stacji uzdatniania wody,
- wykonanie monitoringu pracy urządzeń stacji uzdatniania wody.
1.2. Budynek i obiekty w trakcie prowadzenia robót będą użytkowane. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, prowadzenia prac w sposób umożliwiający  wykonywanie zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót oraz uporządkowania terenu nieruchomości.  
2. Termin realizacji zamówienia: 30.04.2023 r. 
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również:
- przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych między innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów,
- wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej  i dokumentacji projektowej,
-  wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze  SWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia,
- wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne do wykonania zamówienia media wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych, 
- uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT jeśli jest wymagany), 
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do użytkowania obiektu,
- przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonania robót, 
- wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej, 
- wykonanie prac geodezyjnych i geotechnicznych,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu – 2 egz.,
- sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej – 2 egz.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty założonej przez: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o., ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice tj. 8 418 010,65 zł brutto znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8418010,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8418010,65 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków w Gminie Główczyce
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi gminnej nr 144068N Sobiewola - Krzywka od km 2+277 do km 5+887
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





