eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabunie › Poprawa infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabunie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabunie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabunie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamojska 50

1.5.2.) Miejscowość: Łabunie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-437

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846113019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uglabunie@labunie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a9aee7c-c2b9-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabunie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9aee7c-c2b9-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073967/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabunie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271,3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia składa następujących zadań:
1) Przebudowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej
w miejscowości Barchaczów. Zakres robót obejmuje posadowienie 9 szt. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1.5 m z lampami typu LED na fundamentach betonowych oraz wymianę 9 szt. istniejących opraw oświetleniowych na lampy typu LED. - Zadanie nr 1
2) Przebudowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Barchaczów. Zakres robót obejmuje posadowienie 14 szt. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1.5 m z lampami typu LED na fundamentach betonowych oraz wymianę 17 szt. istniejących opraw oświetleniowych na lampy typu LED. - Zadanie nr 2
3) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Barchaczów. Zakres robót obejmuje posadowienie 6 szt. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1.5 m z lampami typu LED na fundamentach betonowych.- Zadanie nr 3
4) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Łabuńki Pierwsze. Wzdłuż drogi gminnej po działkach prywatnych projektowana jest dobudowa 9 szt. lamp oświetleniowych typu LED na słupach stalowych ocynkowanych 9 m i 10 m z wysięgnikiem 1.5 m na fundamentach betonowych zasilonych z szafki oświetleniowej SOU. - Zadanie nr 4
5) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przy ulicy Kościelnej w miejscowości Łabunie. Wzdłuż drogi gminnej projektowanych jest 18 szt. lamp oświetleniowych typu LED na słupach aluminiowych o wysokości 9 m z wysięgnikiem łukowym 1,5 m oraz demontaż linii napowietrznej oświetlenia o długości 485 m. - Zadanie nr 5
6) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przy ulicy Zamojskiej w miejscowości Łabunie. Wzdłuż drogi krajowej projektowanych jest 13 szt. lamp oświetleniowych typu LED na słupach aluminiowych o wysokości 11 m z wysięgnikiem łukowym 1.5 m. -Zadanie nr 6
7) Rozbiórka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego przy ulicy Zamojskiej w miejscowości Łabunie. Zakres robót obejmuje demontaż słupów oświetleniowych, żelbetowych w ilości 7 szt. oraz linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o długości 342 m.- Zadanie nr 7
8) Budowa oświetlenia ulicznego ulic: Górna, Polna w miejscowości Łabunie gm. Łabunie. Zakres robót obejmuje posadowienie 34 szt. słupów aluminiowych o wysokości 7 m z wysięgnikami i lampami typu LED. ‘Łabunie 5” - Zadanie nr 8
9) Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Kościelnej w miejscowości Łabunie – zasilanie ze stacji trafo. "Łabunie 6" (etap II) Zakres robót obejmuje posadowienie 20 szt. słupów aluminiowych o wysokości 9 m z wysięgnikiem łukowym i lampami typu LED. - Zadanie nr 9
10) Budowa oświetlenia ulicznego ulic: Zamojska, Parkowa w miejscowości Łabunie – zasilanie ze stacji trafo. „Łabunie 9” (etap IV). Zakres robót obejmuje posadowienie 15 szt. słupów z wysięgnikiem łukowym i lampami typu LED. - Zadanie nr 10
11) Budowa oświetlenia ulicznego ulic: Zamojska, Górna, Kościelna, Ogrodowa w miejscowości Łabunie – zasilanie ze stacji trafo. „Łabunie 3” (etap III) Zakres robót obejmuje posadowienie 25 szt. słupów aluminiowych z wysięgnikami i lampami typu LED. - Zadanie nr 11
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekty techniczne,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. ppkt1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej
w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa
w pkt 4.4 ppkt1) oraz STWiORB.
4.. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu
w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.
W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający,
w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu
o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1563367,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1563367,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIGHT ON Krzysztof Bogumił Pilarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384917873

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 18/97

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-581

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1563367,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.