Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151649/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łagowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290635400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413437059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopslagow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb83d9c-d03c-486d-9826-8ea2e714d515
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070752/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn. " Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS 26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462269,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA SENIORA (USŁUGI FRYZJERSKIE/KOSMETYCZNE DLA SENIORÓW)a) Usługa realizowana jest w jednostce miary – usługa.
b) Celem wsparcia jest zapewnienie seniorom – osobom 60+ z racji dolegliwości zdrowotnych/trudnej sytuacji materialnej - dostępu do usług fryzjerskich i kosmetycznych, które nie tylko poprawiają ich wygląd, ale także podnoszą samopoczucie, pewność siebie
i jakość życia. Dzięki tym usługom seniorzy mogą czuć się zadbani, co jest ważnym elementem ogólnego zdrowia psychofizycznego.
c) Usługi fryzjerskie dzielą się na:
d) Usługa nr 1: Porady dotyczące pielęgnacji włosów, rekomendacje odpowiednich produktów, strzyżenie i stylizacja: Regularne strzyżenie włosów, stylizacja fryzur dostosowana do preferencji i potrzeb seniorów.
e) Usługi kosmetyczne dzielą się na:
f) Usługa nr 1: Pielęgnacja twarzy: Zabiegi nawilżające, odżywcze, masaże twarzy, peelingi, maski dostosowane do rodzaju skóry seniorów, porady dotyczące pielęgnacji; indywidualne konsultacje dotyczące pielęgnacji skóry w wieku 60+
g) Usługa nr 2: Manicure i pedicure: Profesjonalna pielęgnacja paznokci rąk i stóp,
z uwzględnieniem problemów takich jak zgrubienia, odciski, pielęgnacja stóp dietetycznych.
h) Usługa obejmuje łącznie 64 usługi, maksymalnie w roku 2025 – 40 usługi, maksymalnie w roku 2026 – 24 usługi. Ilość usług między latami może ulec zmianie.
i) Forma przeprowadzonych zajęć – usługi realizowane w domach beneficjentów, na terenie Gminy Łagów.
j) Łączna liczba osób – 50 seniorów.
k) Realizacja zadania od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2026 r.
l) Jedna osoba może korzystać z usługi wielokrotnie.
m) W przypadku rezygnacji uczestnika projektu lub śmierci zostanie zrekrutowana nowa osoba.
n) Wykonawca na własny koszt zapewni dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi a także niezbędne narzędzia i materiały oraz kosmetyki do prawidłowego wykonywania w/w usług (np. nożyczki, cążki, kremy, maści itp.).
o) Wykonawca do usług fryzjerskich zapewni m.in. przenośną myjkę do włosów, pelerynę fryzjerską/kołnierz fryzjerski, grzebienie/szczotki, nożyczki, maszynkę do golenia, kosmetyki pielęgnacyjne/stylizacyjne (szampon, odżywka, maska, żel, pianka, lakier itp.), suszarkę, lokówkę, prostownicę, lusterko przenośne, spryskiwacz wody, ręczniki jednorazowe oraz inne przedmioty wykorzystywane do tego typu usług.
p) Wykonawca do usług kosmetycznych zapewni m.in. środki do dezynfekcji skóry, jednorazowe pilniki, waciki i zmywacz do paznokci, obcinacz do paznokci, ręczniki papierowe, rękawiczki jednorazowe ochronne, pesety, kosmetyki do pielęgnacji i inne wykorzystywane do tego typu zabiegów.
q) Do wykonywania powyższych usług należy używać wyłącznie narzędzi sprawnych technicznie, czystych, zdezynfekowanych, sterylizowanych (w przypadku narzędzi mogących naruszyć ciągłość tkanek). Wszystkie narzędzie wielokrotnego użytku, mogące powodować naruszenie ciągłości tkanek po każdym użyciu należy poddać dezynfekcji, myciu oraz sterylizacji.
r) Wykonawca do faktury przedłoży potwierdzenie wykonania usług/usługi – załącznik nr 1 do projektu istotnych postanowień umownych - Karta realizacji usług społecznych, zdrowotnych i wspierających uczestnika projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”), kartę czasu pracy (ewidencję godzin pracy).
Szczegóły w Rozdziale 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
4.5.5.) Wartość części: 9173,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. USŁUGI ASYSTENCKIE DLA OSÓB STARSZYCH W TYMZ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystenckiej dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami.
b) Usługa skierowana do seniorów 60+ w tym z niepełnosprawnościami, w miarę samodzielnymi, wymagających, asystowania w załatwianiu spraw i czynności poza miejscem zamieszkania.
c) Do zadań asystenta będzie należało pomoc w codziennym funkcjonowaniu osoby starszej w miejscu zamieszkania, pomoc w czynnościach związanych z samoobsługą i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowaniem posiłków, asystowaniem przy wyjściu na spacer, do przychodni, sklepu, apteki, rodziny lub znajomych osoby starszej. Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza miejscem zamieszkania na terenie Gminy Łagów.
d) Pomoc asystenta odbywać się będzie w godzinach 7-19.
e) Usługi świadczone będą w dni powszednie, soboty, niedziele i święta.
f) Zakres wsparcia oraz wymiar godzinowy usług asystenckich dla poszczególnych zrekrutowanych do projektu seniorów 60+ będzie określany indywidualnie.
g) Usługa asystencka będzie świadczona wraz z dojazdem do poszczególnych miejsc zamieszkania uczestników projektu, tj. na terenie gminy Łagów w dni powszednie, soboty, niedziele i święta.
h) Rozkład poszczególnych dojazdów do miejsc docelowych będzie zmienny, w zależności od zrekrutowanych seniorów 60+ do uczestnictwa w projekcie. Cena oferty musi uwzględniać ryzyko związane z odległościami dla zrealizowania pełnej usługi asystenckiej. Na dzień przeprowadzanego postępowania Zamawiający dysponuje listą seniorów 60+, a w trakcie realizacji całego zamówienia lista ta będzie ulegać zmianie.
i) Zrekrutowani na dzień prowadzonego postępowania seniorzy przedstawiając się następująco:
- osoba z zaświadczeniem lekarskim, zamieszkała w msc. Łagów;
-osoba z zaświadczeniem lekarskim -odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów – 6, 5 km.
- osoba z zaświadczeniem lekarskim- odległość od miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 2,9 km;
- osoba z zaświadczeniem lekarskim- odległość od miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 2,9 km;
- osoba legitymująca się znacznym stopniem niepełnosprawności (05-R) zamieszkała w miejscowości Łagów;
- osoba legitymująca się orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności ( 05-R,07-S,11-I) - odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 3,0 km;
- osoba legitymująca się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (05-R)-
odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 3,9 km;
-osoba legitymująca się orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (05-R) odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów-4,6 km;
- osoba z zaświadczeniem lekarskim - odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów-5,4 km;
-osoba z zaświadczeniem lekarskim zamieszkała w Łagowie;
- osoba z zaświadczeniem lekarskim, odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 6,3 km;
-osoba z zaświadczeniem lekarskim, odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 5,4 km;
-osoba z zaświadczeniem lekarskim, odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 9,6 km;
- osoba z zaświadczeniem lekarskim - odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 3, 5 km;
- osoba z zaświadczeniem lekarskim, odległość miejsca zamieszkania do miejscowości Łagów- 6,6 km.
j) Wykonawca zapewni minimalną obsadę asystentów, która pozwoli zrealizować niniejsze Zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości świadczonych usług.
k) Planowanie i wykonywanie pracy własnej zgodnie z zasadami etyki oraz przepisami sanitarno- epidemiologicznymi, bhp, ochrony ppoż. Wykonywanie pracy zgodnie
z posiadaną wiedzą, umiejętnościami i kompetencjami. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego. Inne czynności w zakresie kompetencji niezbędne ze względu na dobrostan uczestnika projektu.
l) Sposób dokumentacji usługi: dokumentacja usługi prowadzona w formie papierowej na wzorze przekazanym przez Zamawiającego, karta realizacji usług społecznych, zdrowotnych i wspierających uczestnika projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”) - załącznikiem nr 1 do Istotnych postanowień umownych.
m) Usługa objętych zostanie 15 seniorów przez cały okres relacji projektu. Uczestnicy projektu mogą się zmieniać w trakcie trwania projektu. Liczba godzin przypadająca na 1 osobę będzie ustalona indywidulanie, średnio 32 h w miesiącu.
n) Termin wykonywania usługi do 20.01.2027r.
Przewidywane wykonanie usługi:
2025 do 19 grudnia – 3840 h zegarowych
2026 do 18 grudnia- 5760 h zegarowych
2027 do 20 stycznia - 480 h zegarowych
Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby przez cały okres realizacji usługi Wykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy koordynatora usługi związanego z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 7.8 ppkt. 1 lit. od f) do lit. o). Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
Szczegóły w Rozdziale 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
4.5.5.) Wartość części: 453096,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie Części nr 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie na Część nr 1 unieważniono.
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla Części 2 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z art. 255 pkt. 2) Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu. W wyznaczonym terminie dla części nr 2 została złożona jedna oferta przez B – CONSULTING Bartłomiej Gębarowski, ul. Malczewskiego 11/49, 35 -114 Rzeszów. W związku z zaistnieniem okoliczności skutkujących odrzuceniem złożonej oferty, Zamawiający unieważnia postepowanie w Części zamówienia nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Orzesze na rok 2026
- Świadczenie poradnictwa indywidualnego i rodzinnego, wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży, grupy wsparcia dla osób w kryzysie oraz dla rodziców/opiekunów dzieci i dorosłych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





