Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni jezdni ulicy Składowej w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni jezdni ulicy Składowej w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d3cf19f-1216-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240270,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1) pomiary wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;
2) branża drogowa;
a) frezowanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
b) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
c) dokonanie regulacji krat wpustów deszczowych i regulacji wysokościowej krat oraz włazów studzienek rewizyjnych;
d) wykonanie oznakowania pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Przedmiarze robót, Dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
Gwarancja na roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia: 36 miesięcy.
Wykonawca zobowiązuje się realizować roboty budowlane zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie z Dokumentacją projektową i zawartymi w niej warunkami technicznymi.
Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana,
w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont lokalu usługowego przy ul. Starowiejskiej 14/16 w Siedlcach oraz remont Stacji Ratownictwa Medycznego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Bartoszowej 5.
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Wynajem kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2026 rok
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w jednostkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup namiotu wystawienniczego.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





