eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Pszczyńskiej 372 w Gostyni - zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Pszczyńskiej 372 w Gostyni – zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.8.) Numer faksu: 032 3256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88cb344c-c1a0-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Pszczyńskiej 372 w Gostyni – zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cb344c-c1a0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039267/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Pszczyńskiej 372 w Gostyni (Biblioteka)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3323625,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Pszczyńskiej 372 w Gostyni (Biblioteka)” w zakresie określonym w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SWZ. Zamawiający posiada dokumentację wykonaną przez Pracownię Projektową „PIK” s.c. Anna i Maciej Pindurowie zatwierdzoną ostateczną decyzję nr RDPB-501/2021 z dnia 12.05.2021r. o pozwoleniu na budowę oraz dokumentację wykonaną przez Pracownię architektoniczno-urbanistyczną URBI Projekt Ryszard Mendrok zatwierdzoną ostateczną decyzję nr RDPB-84/2023 z dnia 20.02.2023r. o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę nr RDPB-501/2021.
Roboty budowlane obejmują montaż windy wraz z przebudową przyległych pomieszczeń, termomodernizację wraz z wymianą okien, roboty wykończeniowe oraz wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej, a także remont dachu w związku z montażem ogniw fotowoltaicznych na podstawie dokumentacji projektowej.
1. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
1.1. Przebudowa pomieszczeń obejmuje:
1) rozbiórkę ścian,
2) wykonanie otworów w stropie,
3) wykonanie fundamentu windy oraz bankomatu,
4) poprowadzenie instalacji wewnętrznych,
5) demontaż grzejników,
6) montaż windy osobowej,
7) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
8) roboty wykończeniowe.
1.2. Termomodernizacja budynku obejmuje:
1) przebudowa schodów zewnętrznych,
2) skucie głuchych tynków,
3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych/ piwnic,
4) wykonanie izolacji ścian przyziemia i powyżej,
5) wykonanie izolacji stropu na poddaszu,
6) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
7) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej wraz z parapetami,
8) demontaż nawierzchni utwardzonych dla prowadzenia prac izolacyjnych,
9) wykopy pod izolacje,
10) demontaż wszystkich elementów występujących na elewacjach,
11) wymiana zadaszeń nad wejściami.
1.3. Wewnętrzna instalacja gazowa obejmuje:
1) demontaż istniejącego kotła,
2) montaż gazowych kotłów grzewczych,
3) przebudowa instalacji c.o., c.w.u. i z.w.
1.4. Roboty dachowe wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej:
1) rozbiórka pokrycia dachowego,
2) wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych dachu,
3) wykonanie pokrycia dachu,
4) przebudowa kominów,
5) montaż obróbek blacharskich,
6) wymiana rur spustowych,
7) wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
8) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z okablowaniem.
1.5. Pozostałe roboty do wykonania:
1) montaż osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych oraz opraw awaryjnych,
2) ponowny montaż elementów usuniętych na czas prac budowlanych,
3) dostawa i montaż kosza na śmieci,
4) dostawa i montaż stojaka rowerowego,
5) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej,
6) wykonanie pomiarów i sprawdzeń instalacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 994 r. Prawo budowlane,
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Przedmiarach robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Załączniku A do SWZ – Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowień umownych.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Pozostałe kody:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45422000-1 Roboty ciesielskie
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien
45313100-5 Instalowanie wind
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga w wysokości 3.150.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja2/2021/1916/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja2/2021/1916/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Zamawiający informuję, iż w niniejszym postępowaniu opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp. Dostępność dla osób niepełnosprawnych zawiera Dokumentacja projektowa.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4876950,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4876950,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876950,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522446826

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót ogólnobudowlanych i część robót instalacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4876950,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.