Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00562973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Porządkowanie terenu użytku ekol. Kamionka Piast, użytku ekol. Łąki w NWK oraz ścieżki przyr.-edu. w okolicy użytku ekol. Łąki w NWK, terenu Grudzicki Grąd, utrzymanie wybiegów dla psów w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,150920,e2fc55911c62daf56b9c24f388d82f90.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Porządkowanie terenu użytku ekol. Kamionka Piast, użytku ekol. Łąki w NWK oraz ścieżki przyr.-edu. w okolicy użytku ekol. Łąki w NWK, terenu Grudzicki Grąd, utrzymanie wybiegów dla psów w Opolu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec12793-9e65-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025384/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Utrzymanie wybiegów dla psów
1.3.53 Porządkowanie terenu użytku ekologicznego Kamionka Piast
1.3.54 Porządkowanie terenu ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej w okolicy użytku ekologicznego Łąki w Nowej Wsi Królewskiej
1.3.55 Porządkowanie terenu użytku ekologicznego Grudzicki Grąd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284459,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Porządkowanie terenu użytku ekologicznego Kamionka Piast.1) koszenie terenu użytku ekologicznego ; 2) usuwanie odpadów pozostawionych na terenie użytku ekologicznego; 3) oczyszczanie i naprawianie infrastruktury użytku ekologicznego, tzw. małej architektury; 4) w razie konieczności wymiana infrastruktury użytku ekologicznego ; 5) zabiegi pielęgnacyjne drzew, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i zapisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ; 6) usuwanie drzew martwych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody ; 7) usuwanie złomów i wywrotów zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody; 8) zabiegi pielęgnacyjne krzewów, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i zapisami ustawy o ochronie przyrody; 9) usuwanie krzewów martwych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia zgodnie
z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Porządkowanie użytku ekologicznego Łąki w Nowej Wsi Królewskiej oraz ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej w okolicy użytku ekologicznego Łąki w Nowej Wsi KrólewskiejZakres prac obejmuje:
1) koszenie terenu ścieżki; 2) koszenie terenu użytku ekologicznego ; 3) usuwanie odpadów pozostawionych na terenie ścieżki ; 4) oczyszczanie i naprawianie infrastruktury ścieżki, tzw. małej architektury ; 5) w razie konieczności wymianę infrastruktury ścieżki ; 6) zabiegi pielęgnacyjne drzew, zgodnie ze sztuką ogrodniczą przepisami z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; 7) usuwanie drzew martwych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia zgodnie
z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody ; 8) usuwanie złomów i wywrotów zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody ; 9) zabiegi pielęgnacyjne krzewów, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i zapisami ustawy o ochronie przyrody; 10) usuwanie krzewów martwych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o ochronie przyrody . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57407,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Porządkowanie użytku ekologicznego Grudzicki GrądZakres prac obejmuje:
1) usuwanie odpadów pozostawionych na terenie użytku ekologicznego; 2) oczyszczanie i naprawianie infrastruktury użytku ekologicznego, tzw. małej architektury ; 3) w razie konieczności wymianę infrastruktury użytku ekologicznego; 4) wykonanie w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, zabiegów pielęgnacyjnych drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą i zapisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Utrzymanie wybiegów dla psów na terenie miasta OpolaZakres prac dotyczy 5 terenów (ul. Pużaka, ul. Łąkowa, ul. Chabrów, ul. Kuberskiego i ul. Dambonia,) i obejmuje:
1) wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i regulacji (siatki, słupka, stojaków na wodę, zamka, samozamykacza furtki, tablic, koszy na odpady, urządzeń zabawowych, ławek itd.) - rozliczanych ryczałtem, według zleconego zapotrzebowania;
2) codzienne opróżnianie koszy na psie odchody i utylizację odpadów, zgodnie
z ustawą o odpadach;
3) uzupełnianie (według zapotrzebowania i zużywania) zestawów higienicznych do koszy na psie odchody (wraz z ich zakupem – min. 5000 szt. torebek/rok);
4) codzienne opróżnianie koszy na odpady komunalne i wywóz odpadów na składowisko
o uregulowanym stanie formalno-prawnym;
5) dezynfekcję (2x w okresie obowiązywania umowy na każdym z wybiegów) wszystkich urządzeń treningowych, śluz, ławek itd. preparatem bakteriobójczym o składzie i działaniu podobnym
do preparatu VIRKON (wraz z jego zakupem);
6) usuwanie psich odchodów z terenów wybiegów i ich okolic oraz ich utylizację, zgodnie
z ustawą o odpadach (minimum 1 x w tygodniu);
7) koszenie terenów wybiegów (4 x w ciągu roku na każdym z wybiegów, powierzchnia łączna
78 arów) wraz z usunięciem i transportem biomasy do kompostowni działającej
na składowisku o uregulowanym stanie formalno-prawnym;
8) dosiewanie trawy (ręcznie, mieszanka traw uniwersalna) - według zleconego zapotrzebowania;
9) pielęgnację drzew (cięcia techniczne i sanitarne) - według zleconego zapotrzebowania, rozliczane ryczałtem bez względu na obwód drzewa;
10) pielęgnację krzewów - według zleconego zapotrzebowania;
11) podlewanie młodych nasadzeń - według zleconego zapotrzebowania;
12) grabienie liści - według zleconego zapotrzebowania;
13) uzupełnienie piasku na polach piaskowych -według zleconego zapotrzebowania;
14) malowanie ławek wraz z przygotowaniem podłoża i oczyszczeniem oraz zakupem farby (1x
w roku rozliczane ryczałtem);
15) malowanie urządzeń zabawowych wraz z przygotowaniem podłoża i oczyszczeniem
oraz zakupem farby (1x w roku rozliczane ryczałtem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 120370,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-033-34-14
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-033-34-24
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17342,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-033-34-24
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110569,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124189,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110569,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-033-34-24
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110569,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Wymiana trzech pionów wodnokanalizacyjnych - roboty remontowo budowlane w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, przy ul. Piastowskiej 14.
- Usługa ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie
- Remont wybranych pokoi biurowych - O/Opole, ul. Wrocławska, bud. A i B
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Plac Pałacowy nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego w Goszczu - Etap II
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.