Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            SUKCESYWNE DOSTAWY MROŻONEK DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁĘCZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 825677074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podglebokie-mow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY MROŻONEK DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcbd199-d2dd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066385/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów spozywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniach, które były ogłoszone uprzednio w trybie podstawowym nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 357855,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2708,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiot zamówienia Sukcesywne dostawy mrożonek do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
3.	Określone w formularzu cenowym ilości mrożonek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 70%.
4.	Wykonawca będzie dostarczał mrożonki na swój koszt i we własnych opakowaniach, transportem dopuszczonym przez organy sanitarne do transportu żywności, zabezpieczającym w pełni jej jakość i bezpieczeństwo zdrowotne.
5.	Dostawy realizowane będą sukcesywnie, na podane  w ofercie dane  teleadresowe, w asortymencie i ilości określonej przez Zamawiającego po złożeniu zamówienia telefonicznie lub drogą elektroniczną do godz. 14:00 na minimum 1 do 3 dni przed wykonaną dostawą. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania zamówienia telefonicznie lub drogą elektroniczną. 
6.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia produktów mrożonych zgodnych z wymaganiami:
1) warzywa i owoce: zgodne z temperaturą zamrożenia, wysokiej jakości, opakowania hermetyczne z etykietą produktu i terminem ważności; 
2) filety rybne mrożone (szaterpack): bez lodu, wysokiej jakości z etykietą i terminem ważności, dostarczane zamrożone w temp. zgodnej z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi, nie pochodzenia chińskiego, dostawy przynajmniej dwa razy w tygodniu, do godz. 10:00.
7. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być pełnowartościowe, spełniające standardy jakościowe oparte o Polskie Normy przenoszące normy europejskie określone w załączniku 1 do formularza ofertowego, w szczególności zobowiązuje się dostarczać produkty, które: 
a)  spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej; 
b)  są prawidłowo, zgodnie z przepisami, oznakowane; 
c)spełniają wymagane warunki dotyczące właściwości organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych w zakresie technologii produkcji, wielkości lub masy oraz wymagania wynikające ze sposobu produkcji, opakowania, prezentacji i oznakowania; 
d) spełniają wymagania sanitarne, weterynaryjne lub fitosanitarne określone dla danego artykułu. 
e) posiadają ważny termin do spożycia właściwy dla danego asortymentu.  
f) dostarczane będzie środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. 
 g) dostarczane będą przez osoby legitymujące się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego
h) winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. 
i) są wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 
 j) odpowiadają Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej.  
k) opakowane są  w materiał dopuszczony do kontaktu  z żywnością. Ponadto : 
l) ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; 
8. Oferowany przez Wykonawcę asortyment winien być I gatunku i posiadać odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Polski        
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tatarczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3801,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-21 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- "Przebudowa drogi powiatowej 1801L w msc. Bekiesza"
 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I DZIERŻAWA ANALIZATORÓW DLA LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
 - Dostawa energii elektrycznej dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Łęczyńskiego w 2026 roku
 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na 3 zdania.
 - Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2026
 - SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
 
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Turzu z podziałem na części
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Lubiszewice z podziałem na części
 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu i jego Oddziału w Laskowcu
 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2026 r.
 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Choczewie
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





