eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzych › Dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami



Og³oszenie z dnia 2024-02-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd40240f-cfc8-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00210191

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00090380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Wie¿a endoskopowa wraz z akcesoriamii

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy pzp.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Po up³ywie terminu sk³adania ofert, wszelkie o¶wiadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje s± przekazywane miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na: “Dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami” - Zp/15/TP/24 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na “Dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami” - Zp/15/TP/24 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Pani±/Pana bêd± podlega³y udostêpnieniu nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: organy w³adzy publicznej, organy ¶cigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy wystêpuj± z ¿±daniem w oparciu o stosown± podstawê prawn± w tym np. Krajowa Izba Odwo³awcza, inne podmioty, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz administratora np. podmiotom ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikaj±ce ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z za³±cznikami, bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat, przechowywana jest przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli ¶rodki finansowe zosta³y pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja bêdzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznaj±cych te ¶rodki i mog± wynosiæ okresy d³u¿sze ni¿ 4 lata. Po tym terminie dane bêd± protokolarnie niszczone.
4. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, w tym nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. Przys³uguje równie¿ prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie mo¿e ono jednak ograniczaæ przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Ca³a tre¶æ Informacji Administratora znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/15/TP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu endoskopowego wraz z akcesoriami – procesor wizyjny, wózek endoskopowy, monitor medyczny, pompa p³ucz±ca. Dalszy i dok³adny opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ).
Opis wymaganych parametrów technicznych
Procesor wizyjny z zintegrowanym ¼ród³em ¶wiat³a
Nazwa produktu
Producent
Produkt fabrycznie nowy, nie demonstracyjny, nie powystawowy, rok produkcji min. 2023
Wyj¶cia cyfrowe, min. 12G-SDI, 3G-SDI,
Wej¶cia cyfrowe, min. HD-SDI
Procesor zintegrowany ze ¼ród³em ¶wiat³a
Technologia 5 LED
Polski jêzyk menu
Gniazdo USB dla pamiêci przeno¶nej
Trzy tryby przes³ony: automatyczny, szczytowy, ¶redni
Mo¿liwo¶æ czterostopniowej regulacji intensywno¶ci pompowania powietrza
Zoom cyfrowy
Dotykowy panel steruj±cy
Min. 10-cio stopniowa regulacja jasno¶ci panelu steruj±cego
Orientacyjny czas pracy lampy min 7 000 godzin
Regulacja jasno¶ci min 15 stopniowa w zakresie min +/- 7
Mo¿liwo¶æ regulacji koloru min 15 stopniowa w zakresie min +/- 7
Obrazowanie w w±skim pa¶mie ¶wiat³a realizowanym równolegle poprzez filtr optyczny oraz cyfrowy
Filtr cyfrowy wspomagaj±cy lokalizacjê zmian, alternatywny dla ¶wiat³a bia³ego
Identyfikacja pod³±czonego endoskopu z podaniem jego modelu, numeru, ¶rednicy kana³u roboczego oraz przypisanych funkcji procesora na dostêpne przyciski aparatu z ci±g³ym wy¶wietlaniem tych informacji na ekranie monitora
Wspó³praca z posiadanymi endoskopami HDTV serii Evis Exera III
Wspó³praca z posiadanym programem do archiwizacji badañ EndoBase
D³ugo¶æ udzielanej gwarancji – 24 miesiêcy
Monitor medyczny LCD
Nazwa produktu
Producent
Produkt fabrycznie nowy, nie demonstracyjny, nie powystawowy, rok produkcji min. 2023
Rozdzielczo¶æ ekranu min 1920 x 1080
Format obrazu funkcja PIP, POP
Przek±tna ekranu, min. 30”
Kontrast, min. 1000:1
Liczba kolorów 1,07 mld.
D³ugo¶æ udzielanej gwarancji – 24 miesiêcy
Wózek endoskopowy
Nazwa produktu
Produkt fabrycznie nowy, nie demonstracyjny, nie powystawowy, rok produkcji min. 2022
Podstawa jezdna z blokad± wszystkich 4 kó³ wózka
Wieszak na min. 2 endoskopy
Transformator separacyjny z mo¿liwo¶ci± pod³±czenia zasilania min 10 urz±dzeñ
Zawiera przegubowe ramiê na monitor medyczny LCD umo¿liwiaj±ce ruch wysiêgnika w p³aszczy¼nie poziomej i pionowej
Uchwyt na butlê ssaka
POMPA WATER JET
Oferent / Producent
Nazwa i typ
Urz±dzenie klasy medycznej, sterowane przez mikroprocesor
Sterowanie za pomoc± sterownika no¿nego oraz przycisku na g³owicy endoskopu.
Regulacja mocy przep³ywu min 8 poziomów
Autoklawowalny pojemnik na wodê min 2 l
Rurka do p³ynu - 50 sztuk
Wska¼nik LED wskazuj±cy aktualn± moc pompy
D³ugo¶æ udzielanej gwarancji – 24 miesiêcy
Kompatybilno¶æ z posiadanymi endoskopami przez Zak³ad Endoskopii Zabiegowej firmy Olympus oraz programem do archiwizacji badañ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Orientacyjny czas pracy lampy min. 7 000 godzin

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Regulacja jasno¶ci min. 15 stopniowa w zakresie min. +/- 7

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ regulacji koloru min. 15 stopniowa w zakresie min. +/- 7

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozdzielczo¶æ ekranu min. 1920 x 1080

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Transformator separacyjny z mo¿liwo¶ci± pod³±czenia zasilania min. 10 urz±dzeñ

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Regulacja mocy przep³ywu min. 8 poziomów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±ce na dostawie urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum: 120 000,00 z³ ka¿da z dostaw.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych (Za³±cznik nr 8 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum: 120 000,00 z³ ka¿da z dostaw.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pozycji.
2. Certyfikat CE lub równowa¿ny lub aktualnie obowi±zuj±c± deklaracjê zgodno¶ci producenta lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Uzupe³nieniu podlegaj± wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione Tabeli VIII. Sposób oceny warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-07 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta powinna zawieraæ:
1. Wype³niony wzór oferty oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem asortymentowo-cenowym – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy
6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe :
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pozycji.
2. Certyfikat CE lub równowa¿ny lub aktualnie obowi±zujac± deklaracjê zgodno¶ci producenta lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.