eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna- etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna- etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,120017,cedede02ef93499a3c3e5e48e2504643.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna- etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87850f04-b906-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021738/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa 9 dróg w ramach rozwoju systemu dróg gminnych w gminie Wiązowna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.6.2023.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia:
a) Przebudowa drogi ul. Bażantów w Bolesławowie na odcinku o długości 742 m realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 30.07.2019 roku sygn. AB.6743.717.2019.IWS o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
b) Przebudowa ul. Różanej w Czarnówce na odcinku o długości 272,44 m realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 02.12.2020 roku sygn. AB.6743.1268.2020.PG o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
c) Budowa dróg osiedlowych w Gliniance Etap III: ul. Poprzeczna o długości 219 mb oraz ul. Zacisze o długości 165 mb - realizowana na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 14.08.2018 roku sygn. AB.6743.574.2018.MR o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 19 czerwca 2018 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ:
1) dla części I zamówienia:
a) Przebudowa drogi ul. Bażantów w Bolesławowie, dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting, w tym:
- projekt budowlano wykonawczy w branży drogowej z września 2019 r.;
- projekt stałej organizacji ruchu z lipca 2019 r.;
- projekt czasowej organizacji ruchu z sierpnia 2019 r.;
- przedmiar robót jako element pomocniczy opis przedmiotu zamówienia.
b) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Różanej w Czarnówce, dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting, w tym:
- projekt budowlano wykonawczy w branży drogowej z grudnia 2020 r.;
- projekt stałej organizacji ruchu z listopada 2020 r.;
- projekt czasowej organizacji ruchu z listopada 2020 r.;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej z grudnia 2020 r.;
- przedmiar robót jako element pomocniczy opis przedmiotu zamówienia.
c) Budowa dróg osiedlowych w Gliniance - Etap III, dokumentacja projektowa opracowana w lipcu 2018 roku przez jednostkę projektową MM-PROJEKT Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz” adres: 05-400 Otwock, ul. Krótka 7B, w tym:
- Projekt budowlano-wykonawczy w branży drogowej z lipca 2018 roku;
- Plan sytuacyjny Etapu III w skali 1:500;
- Projekt stałej organizacji ruchu z czerwca 2018 r.;
- Projekt czasowej organizacji ruchu z czerwca 2018 r.;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej z grudnia 2020 r.;
- Przedmiar robót jako element pomocniczy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 886804,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia:
a) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Rzeki w Woli Karczewskiej na odcinku o długości 107,82 m realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 30.12.2021 roku sygn. AB.6743.1564.2021.MC o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem;
b) budowa drogi – ulicy Turkusowej w Majdanie na odcinku 310 m, realizowana na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 30.07.2019 roku sygn. AB.6743.716.2019.IWS o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 10 lipca 2019 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3.1 do SWZ,
1) dla części II zamówienia:
a) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Rzeki w Woli Karczewskiej, dokumentacja projektowa opracowana przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, w tym:
- projekt wykonawczy w branży drogowej z grudnia 2021 r.;
- projekt stałej organizacji ruchu z grudnia 2021 r.;
- projekt czasowej organizacji ruchu z grudnia 2021 r.;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z grudnia 2021 r.;
- przedmiar robót jako element pomocniczy opis przedmiotu zamówienia.
b) Budowa drogi – ulicy Turkusowej w Majdanie dokumentacja projektowa opracowana we wrześniu 2019 roku przez jednostkę projektową MM – Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz adres: ul. Krótka 7B lok. 13, 05-400 Otwock, w tym:
- Projekt budowlano-wykonawczy pt.: „Budowa drogi – ul. Turkusowa w Majdanie” gm. Wiązowna, pow. Otwocki, woj. mazowieckie, opracowany przez jednostkę projektową MM – Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz adres: ul. Krótka 7B lok. 13, 05-400 Otwock;
- Projekt stałej organizacji ruchu pt.: „Budowa drogi – ul. Turkusowa w Majdanie” gm. Wiązowna, pow. Otwocki, woj. mazowieckie”, opracowany przez jednostkę projektową MM – Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz adres: ul. Krótka 7B lok. 13, 05-400 Otwock;
- Projekt czasowej organizacji ruchu pt.: „Budowa drogi – ul. Turkusowa w Majdanie” gm. Wiązowna, pow. Otwocki, woj. mazowieckie”, opracowany przez jednostkę projektową MM – Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz adres: ul. Krótka 7B lok. 13, 05-400 Otwock;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych i związanych (STWiOR) opracowane przez jednostkę projektową MM – Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz adres: ul. Krótka 7B lok. 13, 05-400 Otwock;
- Opinia geotechniczna pt. „Budowa drogi – ul. Turkusowa w Majdanie” gm. Wiązowna, pow. Otwocki, woj. Mazowieckie, opracowane przez Instytut Geotechniki Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa;
- Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 677875,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III zamówienia:
1) Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie na odcinku o długości 674,17 m realizowana na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej w grudniu 2022 roku oraz zgłoszenia robót do Starosty Otwockiego z dnia 19.01.2023 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3.2 do SWZ:
1) dla części III zamówienia: Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie, dokumentacja opracowana w grudniu 2022 roku przez jednostkę projektową IKAZ Inżynieria Komunikacyjna Aleksander Zajączkowski adres: 05-074 Halinów, Wielgolas Brzeziński, ul. Królowej Jadwigi 11A, w tym:
- Projekt wykonawczy w branży drogowej z grudnia 2022 roku;
- Projekt czasowej organizacji ruchu z grudnia 2022 roku;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży drogowej z grudnia 2022 roku;
- Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 536396,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV zamówienia:
1) Rozbudowa drogi gminnej (bez numeru) – ulicy Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W – ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku o długości 875,52 m realizowana na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej w grudniu 2022 roku oraz uzyskanej decyzji Starosty Otwockiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3.3 do SWZ:
1) dla części IV zamówienia: Rozbudowa drogi gminnej (bez numeru) – ulicy Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W – ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej, dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową BPI Biuro Prac Inżynierskich Sp. z o.o. adres: ul. Puszczyka 18a/8, 02-785 Warszawa; w tym:
a) Projekt budowlany pt.: „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
b) Projekt techniczny pt.: „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
c) Projekt techniczny przebudowy przyłącza gazowego na działkach 4/1 i 4/2 pochodzących z podziału działki nr 4 z obrębu 10 Izabela w gminie Wiązowna pt.: „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
d) Projekt stałej organizacji ruchu pt.: „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
e) Projekt organizacji ruchu na czas robót pt.: „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych i związanych (STWiOR) „Projekt rozbudowy drogi gminnej – ul. Szkolnej w Zakręcie i Izabeli oraz drogi powiatowej nr 2701W ulicy Postępu w Izabeli w związku z budową ścieżki pieszo-rowerowej”;
g) Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki istniejącą roślinnością pt. Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Szkolnej w miejscowości Zakręt i Izabela;
h) przedmiar robót jako element pomocniczy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1554877,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część V zamówienia:
1) Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Kruszówcu na odcinku o długości 500,60 m realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 31.12.2021 roku sygn. AB.6743.1562.2021.PG o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3.4 do SWZ:
1) dla części V zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Kruszówcu, dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową: ARS Projekt Agnieszka Sanojca, w tym:
a) projekt wykonawczy w branży drogowej z grudnia 2021 r.;
b) projekt stałej organizacji ruchu z grudnia 2021 r.;
c) projekt czasowej organizacji ruchu z grudnia 2021 r.;
d) inwentaryzacja zieleni z grudnia 2021 r.;
e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży drogowej z grudnia 2021 r.;
f) projekt przebudowy linii elektroenergetycznej nN 0,4kV i linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Kruszówiec ul. Nowa z marca 2022 r.
g) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej z marca 2022 r.;
h) przedmiar robót w branży drogowej i elektrycznej jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 626901,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część VI zamówienia:
1) Przebudowa drogi gminnej bez numeru (dawnej drogi powiatowej nr 2713W) – ul. Marii Dąbrowskiej w Woli Duckiej od pikietaża 0+000,00 do 0+634,00 (jezdnia, rów przydrożny, wycinka drzew, chodnik tylko na odcinku od km 0+000 do 0+119) na podstawie dokumentacji projektowej z lutego 2023 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących Załącznik nr 3.5 do SWZ:
1) dla części VI zamówienia: Przebudowa drogi gminnej bez numeru (dawnej drogi powiatowej nr 2713W) – ul. Marii Dąbrowskiej w Woli Duckiej, dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową PG Usługi Paweł Grzęda, w tym:
a) projekt przebudowy drogi gminnej ul. Marii Dąbrowskiej w Woli Duckiej z lutego 2023 r.;
b) inwentaryzacja zieleni z lutego 2023 r.;
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) przedmiar robót z lutego 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 552035,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165443,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1839000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165443,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165443,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943937,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943937,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943937,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960413,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960413,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960413,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4319000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5082666,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4319000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKOM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750411

7.3.3) Ulica: Karnicka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-162

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne, elektryczne i teletechniczne, część robót odwonieniowych, brukarskich i ziemnych. Rokom Infrastruktura Sp. z o. o. sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4319000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240430,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1459000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240430,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240430,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436188,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2430000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436188,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436188,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.