eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePrzebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28bc0eed-9dd6-4caa-9565-8b54bde8162e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28bc0eed-9dd6-4caa-9565-8b54bde8162e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013702/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.272.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Przęsocinie – etap III”.
2. Na opis przedmiotu zamówienia skład się projekt budowlany rozbudowy i przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr ewid. 289/2 przy ul. Centralnej w Przęsocinie, gm. Police autorstwa mgr inż. arch. Małgorzaty Śliwki z zespołem projektowym zatwierdzony decyzją Starosty Polickiego nr 773/2018 z dnia 22 sierpnia 2018 r. oraz z uwzględnieniem ustaleń ekspertyzy budowlano-mykologicznej dotyczącej stanu technicznego elementów konstrukcji oraz statyki budynku świetlicy wiejskiej przy ul. Centralnej 20a w Przęsocinie opracowanej przez mgr inż. Piotra Derenia i mgr inż. Czesława Imbrę w październiku 2019 r.
3. Inwestycja pn. „Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Przęsocinie etap III” jest kolejnym etapem przebudowy budynku świetlicy w Przęsocinie. Roboty wchodzące w zakres I i II etapu zostały wykonane pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót sanitarnych i elektrycznych z wytyczeniem przez uprawnionego geodetę, co odnotowane zostało w dzienniku budowy. Prawidłowość wykonanej części robót potwierdzona została stosownymi badaniami prób szczelności instalacji sanitarnych, bezpieczeństwa użytkowania instalacji elektrycznych oraz kominiarskim a także opracowaniem geodezyjnym powykonawczym z oświadczeniem geodety o zgodności położenia obiektu z projektem zagospodarowania terenu. Wprowadzone zmiany nieistotne zostały naniesione na kopii rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z kwalifikacją projektanta i potwierdzeniem ich wykonania przez kierownika budowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911798,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERBAU Przemysław Ziółkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522392210

7.3.3) Ulica: Korzenna 29A

7.3.4) Miejscowość: Bezrzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.