Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162911/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00169329/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00170557/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zestawu koszącego (ciągnik rolniczy i dedykowany do niego osprzęt do koszenia poboczy dróg) oraz dostawa głowicy do koparko-ładowarki CAT 432F Premier.” (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385525891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rataja 29a
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6710765 wew 35
1.5.8.) Numer faksu: 326710773
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-zawiercie.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zestawu koszącego (ciągnik rolniczy i dedykowany do niego osprzęt do koszenia poboczy dróg) oraz dostawa głowicy do koparko-ładowarki CAT 432F Premier.” (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df97434a-0682-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003259/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa zestawu koszącego (ciągnik rolniczy i dedykowany do niego osprzęt do koszenia poboczy dróg) oraz dostawa głowicy do koparko-ładowarki CAT 432F Premier.” (2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162911/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0021/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Zadanie nr 1 obejmuje dostawę zestawu koszącego składającego się z nośnika osprzętu (ciągnik rolniczy) i dedykowanego do niego osprzętu, przeznaczonego do koszenia oraz usuwania wszelkiego rodzaju zarośli,samosiejek i krzewów z poboczy dróg do Zespołu ds. Remontów i Napraw w Zawierciu Kądzielowie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej. W skład Zestawu wchodzą:a) Ciągnik rolniczy,
b) Hydrauliczne ramię wysięgnikowe,
c) Głowica do koszenia traw zarośli i krzewów,
d) Kosiarka bijakowa tylno boczna na pantografie.
Szczegółowy opis parametrów technicznych poszczególnych elementów Zestawu wskazanych powyżej i wymaganych przez Zamawiającego określa Formularz specyfikacji techniczno cenowej, stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia (dotyczy obydwóch zadań, tj. Zadania nr 1 i Zadania nr 2) w pełnym zakresie rzeczowym był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, był gotowy do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz był wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W zakresie Zadania nr 1 - Zestaw koszący powinien być odpowiednio dobrany pod względem parametrów technicznych, tak aby współpracujące ze sobą elementy gwarantowały prawidłową pracę zestawu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem oraz w sposób umożliwiający wykorzystanie wszystkich jego funkcjonalności bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Zadanie 1 lub/i Zadanie 2) w pełnym zakresie rzeczowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Za zaoferowanie wymaganego 24 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca nie otrzyma punktów. Punkty przyznawane będą w zakresie od 25 do 60 miesięcy, zgodnie z zapisami Rozdziału XVIII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16810000-6 - Części maszyn rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 293600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 obejmuje dostawę głowicy kosząco-rozdrabniającej, jako osprzętu do koparko-ładowarki CAT 432F Premier do Zespołu ds. Remontów i Napraw w Pilicy(42-436), ul. Żarnowiecka. Szczegółowy opis parametrów technicznych głowicy i wymaganych przez Zamawiającego określa Formularz specyfikacji techniczno cenowej, stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 16810000-6 - Części maszyn rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392379,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392379,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolmex-Misiuda Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640000958
7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 264c
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392379,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolmex-Misiuda Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640000958
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 264c
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich - 2 Zadania
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika komunalnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Z.B. w Koczale
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- ,,Zakup ciągnika''
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Dostawa ciągnika do nauki jazdy
- "Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na terenie Gminy Gościeradów"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.