Og³oszenie z dnia 2021-10-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00226680/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00263127/01 - Wynik z dnia 2021-11-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Mikrop³ytkowy czytnik absorbancji i fluorescencji z wyposa¿eniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RAC£AWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81448 52 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewajasinska1@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umlub.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mikrop³ytkowy czytnik absorbancji i fluorescencji z wyposa¿eniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0bcae39c-25a5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00209950
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00021055/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.23 Mikrop³ytkowy czytnik absorbancji i fluorescencji z wyposa¿niem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umlub.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlub.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma", „System”) pod adresem: https://umlub.eb2b.com.pl, pod numerem postêpowania nadanym przez Zamawiaj±cego.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg zasad wskazanych w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
W przypadku wprowadzenia w Platformie innych tre¶ci ni¿ okre¶lone w instrukcji korzystania z Platformy, Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce te informacje, które zosta³y z³o¿one w formie i na zasadach okre¶lonych w SWZ.
4. Oferty, o¶wiadczenia i dokumenty w przedmiotowym postêpowaniu sk³ada siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Szczegó³y dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych okre¶la rozdzia³ III SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych okre¶la rozdzia³ XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych okre¶la rozdzia³ XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-48/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ mikrop³ytkowego czytnika absorbancji i fluorescencji z wyposa¿eniem (zwana dalej: „przedmiotem zamówienia” lub „produktem” lub „urz±dzeniami” lub „sprzêtem” lub „towarem”).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwanym równie¿ OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38432000-2 - Aparatura do analizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê przy wyborze oferty kryteriami oceny
ofert szczegó³owo opisanymi w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) w zakresie warunku zdolno¶ci technicznej :Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum jedn± dostawê z monta¿em czytnika absorbancji i fluorescencji z wyposa¿eniem o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 78 000,00 PLN brutto (s³ownie: siedemdziesi±t osiem tysiêcy i 00/100 PLN) brutto ,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych (np.: certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci ,) potwierdzaj±ce zgodno¶æ wykonania przedmiotu umowy z dyrektywami i normami unijnymi dotycz±cymi wyrobów diagnostycznych (CE-IVD) ;- kartê katalogow± lub inne dokumenty zawieraj±c±: nazwê producenta, nr katalogowy, parametry techniczne zaoferowanego urz±dzenia, rysunek lub zdjêcie zaoferowanego urz±dzenia (rozmiar zdjêcia pozwalaj±cy dostrzec szczegó³y) – Informacje, zawarte na karcie katalogowej urz±dzenia, powinny umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zweryfikowaæ, czy zaoferowane urz±dzenie spe³nia wymogi SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e dzia³aj±c na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, ¿e wsytuacji,
w której Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one
przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie
Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Informacje dotycz±ce wadium , okre¶la rozdzia³ XIV SWZ.Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
2100,00 PLN ( dwa tysi±ce sto i 00/100 PLN).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacje dotycz±ce wadium , okre¶la rozdzia³ XXI SWZ.Zamawiaj±cy ustala zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej z podatkiem VAT podanej w ofercie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych sytuacjach:1) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty, na podstawie których by³ dokonany wybór Wykonawcy,
2) wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczno¶ci pozwalaj±cych na obni¿enie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca mo¿e j± odpowiednio obni¿yæ,
3) wprowadzenia nowej technologii produktu objêtego przedmiotow± umow±, wówczas Zamawiaj±cy dopuszcza jego zast±pienie jedynie produktem równowa¿nym lub o wy¿szych parametrach jako¶ciowych, o cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie,
4) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
5) zmiany przepisów dotycz±cych podatku od towaru i us³ug VAT,
6) zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
7) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia,
8) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, w szczególno¶ci bêd±cego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp (w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp. Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia),
9) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty Wykonawcy,
10) dopuszcza siê inne zmiany umowy, o ile zachodzi, co najmniej jedna z okoliczno¶ci zawartych w art. 456 Pzp.
2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie
w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce uzasadnienie proponowanych zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami i o¶wiadczeniami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem : https://umlub.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Wykonawcy oraz innemu podmiotowi , je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia ,przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej opisane w rozdziale XXIV SWZ. 2.Je¿eli Wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt. 3 pkt 3.1.2 lit. a, rozdzia³ XI SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego
aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3.Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce
przed jego z³o¿eniem. 4.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastêpuje siê je w ca³o¶ci
lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której mai³
dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem
s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposa¿enia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu nale¿±cego do szko³y wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagie³³y 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdro¿enie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kot³owni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczys³awa Kaczyñskiego SPZOZ w Lublinie
- "¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych okre¶laj±cych warto¶æ nieruchomo¶ci gruntowych oraz opinii okre¶laj±cej rynkow± stawkê czynszu netto za nieruchomo¶æ zabudowan± - III czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ spektrofotometru UV-VIS do IHAR-PIB w Radzikowie
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materia³ów laboratoryjnych
- Dostawa urz±dzeñ ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-076/2024
- Dostawa urz±dzenia do wykonywania mikromacierzy tkankowych
- "Us³uga monta¿u prototypowej instalacji"
wiêcej: Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.