Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00033911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szaletu miejskiego "Łazienki Grodzkie" zlokalizowanego w Płocku przy ul. Grodzkiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610993612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 5/6a
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ars@ars.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb4706c-b119-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa szaletu miejskiego "Łazienki Grodzkie" zlokalizowanego w Płocku przy ul. Grodzkiej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb4706c-b119-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2754/Z/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług obsługi szaletu miejskiego przy ul. Grodzkiej 1 w Płocku – lokal użytkowy zajmujący powierzchnię 114,62 m2 wraz z ciągami komunikacyjnymi znajduje się na 3 kondygnacjach:
- parter: korytarz, toaleta dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie personelu;
- I piętro: toaleta damska w skład, której wchodzą pomieszczenia z: umywalkami, 3 boksy WC, 3 kabiny prysznicowe;
- II piętro: toaleta damska w skład, której wchodzą pomieszczenia z: umywalkami, 2 boksy WC, pisuarami, 3 kabiny prysznicowe;
zlokalizowany na działce ewidencyjnej dz. nr 726/5.
2. Szczegółowy zakres świadczenia niniejszej usługi został określony w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 doSWZ.
3. Rzuty techniczne lokalu stanowią załącznik nr 1 do projektu umowy.
4. Opłaty za korzystanie z Łazienek Grodzkich przy ul. Grodzkiej 1 W Płocku zostały ustalone w Zarządzeniu Nr 779/2019 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 14 sierpnia 2019 roku.
5. Wykonawca będzie udostępniać szalet dla użytkowników we wszystkie dni, w miesiącach:
- maj, czerwiec, lipiec, sierpień od godziny 9:00 do 22:00,
- luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień od godziny 9:00 do 19:00.
Szalet miejski będzie nieczynny w dniach: 31 marca, 1 kwietnia, 30 maja, 1 listopada, 25 i 26 grudnia.
W przypadku zaistnienia takiej potrzeby, godziny otwarcia szaletu miejskiego mogą zostać wydłużone lub skrócone w poszczególnych dniach. Wymaga to ustaleń przez strony umowy.
6. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Polska, woj. mazowieckie, Płock, ul. Grodzka 1, dz. nr 726/5 obr. 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228792,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156816,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju Społecznego Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953030488
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
7.3.5) Kod pocztowy: 66-470
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147475,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Sprzątanie budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.