eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › MODERNIZACJA ILUMINACJI ŚWIETLNEJ (CHOINKI LED) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA ILUMINACJI ŚWIETLNEJ (CHOINKI LED) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ILUMINACJI ŚWIETLNEJ (CHOINKI LED) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b5dc31-d59d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 ZAKUP ILUMINACJI ŚWIETLNYCH - NAPRAWA CHOINKI I ELEMENTÓW ŚWIETLNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161164/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.3300.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi polegającej na:
modernizacji iluminacji świetlnej (choinki LED) na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
2. Zakres prac związanych z wykonaniem usługi określonej w ust. 1 obejmuje:
1) Wymiana poszycia choinki kolor zielony - 140m2
Poszycie zielone dla choinki należy wyliczyć powierzchnię uwzględniając 15 cm zapas dla każdego elementu:
• zbrojenie poszycia odporne na korazję, typu: stal ocynkowana
• długość włosa - 30 mm
• gęstość poszycia czyli wymiar oczka siatki poszycia 50 mm x 50 mm
• poszycie ma imitować wygląd świerku o kolorze zielonym matowym
• poszycie ma być odporne na warunki atmosferyczne w tym na UV
2) Wymiana węży świetlnych 10m LED FLESZ wraz z zasilaczami
Sznury zewnętrzne zielony - LED o barwie biała zimna flesz, LED co 10cm - o łączeni długości około 940m wraz z układem prostowniczym
• typ zastosowanych diod LED – barwa: biała zimna, flesz
• stopień ochrony IP 65 dla sznura
• typ zastosowanych złączek łączących ze sobą sznury to szybko złącza hermetyczne IP 65
• długość jednego sznura 10m oraz maksymalna ilość sznurów połączonych w jeden obwód wynosi do 30szt.
3) Montaż zabezpieczeń zwarciowych obwodowych - 14kpl
Zabezpieczenie zwarciowe dla 14 szt. obwodów typu S303 B10A, montowane dla każdego elementu konstrukcyjnego choinki w obudowie spełniającej wymogi:
• rozdzielnica modułów z przetłoczeniami
• 1-rzędowa
• Drzwiczki szare dymione
• Klasa ochronności: II
• Napięcie znamionowe: 440 V AC/50 Hz
• Materiał obudowy: ABS
• Materiał drzwiczek: Poliwęglan
• Kolor: Jasnoszary (RAL 7035)
• Stopień ochrony: IP65
• Zakres temperatury: -20-70 °C
4. Koszty materiałów wykorzystanych do wykonania prac wymienionych w ust.2 oraz sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych niniejszą umową ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca będzie zobowiązany zmodernizować iluminacje świąteczną w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2022 r.

Zasady wykonania prac
1. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy.
Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i utylizacją odpadów ponosi w całości Wykonawca.
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę objętą niniejszą umową niezgodnie z jej zapisami, bez należytej staranności, niezgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami BHP Zamawiający ma prawo:
 nakazać Wykonawcy zaprzestanie wykonywania usługi,
 odstąpić od umowy w całości lub części z winy Wykonawcy ,
 powierzyć poprawienie lub wykonanie prac objętych niniejszą umową innym podmiotom na koszt i ryzyko Wykonawcy,
 potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar umownych.

Odpowiedzialność Wykonawcy
1. Wykonawca odpowiada za zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu usługi. Prace będą prowadzone zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń i materiałów posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa.
2. Wykonawca zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy „Prawo Energetyczne” w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.
3. Wykonawca odpowiada za własne działania, uchybienia i zaniechania przy wykonywaniu zobowiązań, określonych niniejszą umową .
4. Wykonawca odpowiada za szkody i straty powstałe w pracach, materiałach i sprzęcie spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy podczas wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w wyniku zdarzeń losowych w czasie realizacji prac objętych umową oraz z tytułu odpowiedzialności cywilnej.

II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ

1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik prac,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42358,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79851,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42358,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570196

7.3.3) Ulica: UL. PYSKOWICKA 6

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42358,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.