eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remonty cząstkowe dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remonty cząstkowe dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735427cd-df61-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego wyboru dokonano zgodnie z przepisami art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Na przedmiotowe zadanie były przeprowadzone w roku 2023 dwa postępowania w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy: ogłoszenie nr 2023/BZP 00102696/01 z dnia 20.02.2023 r., nr 2023/BZP 00140964/01 z dnia 17.03.2023 r. W obu przypadkach nie złożono żadnej oferty i postępowania te zostały unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy: ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023/BZP 00133081/01 z dnia 13.03.2023 r., nr 2023/BZP 00184682/01 z dnia 20.04.2023 r. Zaproszenie do składania ofert nie zmienia pierwotnych warunków zamówienia określonych w w/w postępowaniach. Ogłoszenie kolejnego postępowania w trybie podstawowym wobec przeprowadzenia wcześniej dwóch postępowań w tym trybie jest bezcelowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.272.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach realizacji zadania pn.: „Remonty cząstkowe dróg powiatowych”.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych masą bitumiczną, w okresie trwania umowy. Szacunkowy zakres prac: ok. 813 m2.
W celu ustalenia zakresu rzeczowego i ilościowego robót oraz terminów ich wykonania Zamawiający wraz z osobą pełniącą funkcję kierownika robót u Wykonawcy dokonywać będą objazdu dróg powiatowych pod kątem ustalenia kolejności przeprowadzenia remontów cząstkowych na drogach. Z powyższych objazdów każdorazowo będzie sporządzana notatka służbowa wraz ze wstępnym przedmiarem robót dla poszczególnych, wytypowanych dróg do przeprowadzenia remontu. Termin wykonania remontu planowego, wynikającego z notatki służbowej: nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia sporządzenia notatki służbowej, przy czym Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonywania usług w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia sporządzenia notatki służbowej. W przypadkach powstania nagłego ubytku zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego, Zamawiający zgłosi telefonicznie konieczność wykonania robót. Czas, w którym Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do wykonania remontu, liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w przypadkach nagłych wynosił będzie do 24 godzin.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z uzgodnionym zakresem robót, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa ppoż. i bhp, przepisami prawa, w tym przepisami techniczno - budowlanymi oraz dotyczącymi ochrony środowiska. Wykonane roboty będą rozliczane na podstawie ceny jednostkowej określonej w ofercie. Szczegółowe warunki techniczne wykonania usług zostały wskazane w warunkach technicznych wykonania i odbioru usług pn. „Remonty cząstkowe dróg powiatowych” stanowiącej załącznik do niniejszego zaproszenia (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin dróg powiatowych, dla powzięcia niezbędnych wiadomości, że ich położenie, dojazd, panujące na nich warunki, umożliwiają rozpoczęcie i zakończenie robót, zgodnie z terminami określonymi w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace były zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonym przez policję i zarządcę ruchu, za który Zamawiający nie przewiduje dodatkowej zapłaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124998,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124998,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124998,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472849340

7.3.3) Ulica: Porszewice 31

7.3.4) Miejscowość: Porszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124998,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.