eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3256800

1.5.8.) Numer faksu: 32 3256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wyry.pl/9924034/dokument/28769

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41971f85-c53e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach”.
1. Inwestycja podzielona jest na dwa zadania:
1) Zadanie 1 - Przebudowa ul. Zawodzie w Wyrach objęte dwoma dokumentacjami:
a) Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje: rozbudowę drogi gminnej ulicy Zawodzie o długości 812,00 m, szerokości 4,50m z nawierzchnią asfaltową wraz z podbudową obustronnego pobocza o szerokości 0,75m na odcinku od skrzyżowania z ul. Graniczną w Łaziskach Górnych do skrzyżowania z ulicą Magazynową w Wyrach, przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 5329S, tj. ul. Magazynową z Wyrach, skrzyżowania z drogą gminną ul. Graniczną w łaziskach Górnych, przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych, przebudowę ogrodzeń posesji prywatnych kolidujących z przebiegiem rozbudowywanej drogi, budowę kanału technologicznego, kanalizacji deszczowej ø315mm, komór rozsączających, sieci elektroenergetycznej oraz skojarzonej sieci oświetlenia ulicznego, przebudowę sieci teletechnicznej, wodociągowej, sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia, zabezpieczenie infrastruktury technicznej, usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
b) Pozwolenie na budowę obejmuje: przebudowę dróg wewnętrznych ul. Zawodzie od nr 26-20B – odcinek o długości 669m, ul. Zawodzie od nr 13-13b – odcinek o długości 119 m, budową zjazdu publicznego, kanalizacji deszczowej, komór rozsączających, przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz skojarzonej sieci oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej, sieci gazowej niskiego i średniego ciśnienia.
2) Zadanie 2 - Utwardzenie ulicy Spokojnej w Wyrach:
a) Niweleta, wyrównanie, regulacja istniejących studni, rozłożenie destruktu asfaltowego powstałego w ramach Zadania 1 z rozbiórki nawierzchni asfaltowej oraz walcowanie na odcinku ok. 340mb.
2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
1) Zadanie 1 - Przebudowa ul. Zawodzie w Wyrach:
a) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu (na czas budowy, docelowego),
b) rozbiórka nawierzchni asfaltowej (frezowanie nawierzchni oraz wywóz destruktu asfaltowego we wskazane miejsce),
c) rozbiórka krawężników, obrzeży,
d) wywóz i utylizacja gruntu,
e) usunięcie warstwy humusu w miejscu nowej jezdni, zjazdów, pobocza,
f) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
g) przebudowa ogrodzeń posesji prywatnych kolidujących z przebiegiem rozbudowywanej drogi,
h) roboty ziemne (m. in. Wykonanie wykopów, korytowania, nasypów, skarp, plantowanie, wysiew traw, itp.),
i) budowa kanalizacji deszczowej,
j) budowa kanału technologicznego,
k) przebudowa sieci wodociągowej,
l) przebudowa sieci teletechnicznej,
m) przebudowa sieci gazowej,
n) przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz skojarzonej sieci oświetlenia ulicznego,
o) zabezpieczenie kolizji istniejących sieci z projektowaną inwestycją,
p) regulacja studzienek,
q) obsługa geodezyjna wraz z geodezją powykonawczą,
r) obsługa geotechniczna wraz z badaniami nośności podłoża,
s) wykonanie podbudowy,
t) ułożenie krawężników i obrzeży,
u) wykonanie nawierzchni drogi,
v) wykonanie nawierzchni zjazdów,
w) wykonanie poboczy,
x) roboty pomiarowe i geodezyjne,
y) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
z) umieszczenie tablicy informacyjnej,
aa) przeprowadzenie odbioru robót.
2) Zadanie 2 - Utwardzenie ulicy Spokojnej w Wyrach:
a) niwelacja i wyrównanie terenu,
b) regulacja studzienek,
c) rozłożenie destruktu asfaltowego,
d) zagęszczenie destruktu.
3. Charakterystyczne parametry techniczne:
1) Zadanie 1 - Przebudowa ul. Zawodzie w Wyrach:
a) Projektowana droga dojazdowa:
 Klasa drogi: D (dojazdowa), kategoria ruchu KR 2,
 długość całkowita drogi 812 m,
 rodzaj ruchu: dwukierunkowa,
 szerokość jezdni na prostej – 4,5m,
 szerokość poboczy: 0,75m,
 przekrój poprzeczny: daszkowy,
 wartość pochylenia poprzecznego nawierzchni jezdni: 2%.
b) Projektowane drogi wewnętrzne:
 Klasa drogi: wewnętrzna, kategoria ruchu KR 2,
 długość całkowita drogi 788 m,
 rodzaj ruchu: dwukierunkowa,
 szerokość jezdni – 2,50 – 3,00m,
 szerokość poboczy: 0,25 – 0,50m,
 przekrój poprzeczny: daszkowy,
 wartość pochylenia poprzecznego nawierzchni jezdni: 2%.
2) Zadanie 2 - Utwardzenie ulicy Spokojnej w Wyrach:
 Klasa drogi: wewnętrzna,
 długość całkowita drogi 340 m,
 rodzaj ruchu: dwukierunkowa,
 szerokość jezdni – 4,00 m.
4. Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót), projektowanych postanowieniach umownych oraz załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
C. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
2. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
3. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem.
5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach.
6. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
7. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.
8. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 Roboty sanitarne
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej
45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10185614,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10185614,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10185614,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWT REKULTIVACE A.S.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL526 310 89 67

7.3.3) Ulica: ul. Rychvaldská 2012

7.3.4) Miejscowość: Petřvald

7.3.5) Kod pocztowy: 735 41

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom:
Roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, budowa kanalizacji deszczowej, budowa kanału technologicznego, przebudowa sieci wodociągowej, gazowej i elektroenergetycznej, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni drogi, zjazdów i poboczy, obsługa geotechniczna, roboty rozbiórkowe.
Nazwa podwykonawcy:
Firma Budowlana ANMIR Aneta Sowulewska.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10185614,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Zadanie 1 - Przebudowa ulicy Dworcowej w Wyrach współfinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski
Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach, pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji
inwestycji, druga po zakończeniu realizacji inwestycji:
 pierwsza transza w wysokości nie większej niż 50% kwoty wynagrodzenia,
 druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia,
 umowa z Wykonawcą Inwestycji przewiduje finansowanie przez Wykonawcę inwestycji w części niepokrytej udziałem
własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata
wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia
odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie
z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 1 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego
Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polskilad/
edycja-pierwsza/#c21554.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki
publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu
przyznane.
3. Zadanie 2 - Utwardzenie ulicy Spokojnej w Wyrach finansowane jest ze środków własnych Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.