eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont istniejącego boiska oraz zagospodarowania miejsca do grillowania przy ul Morasko w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont istniejącego boiska oraz zagospodarowania miejsca do grillowania przy ul Morasko w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006210537

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Strzegomska 3

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 60-194

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzmzp@zzmpoznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzmpoznan.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209860

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00196220

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
a) Aktualne badania lub wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
b) Kartę techniczną nawierzchni poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji, potwierdzające minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
c) Autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy zadania i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię.

Po zmianie:
1) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni.
2) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
3) Badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub PN-EN 15330-1:2014
4) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-05-08 11:30

Po zmianie:
2025-05-16 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-05-08 12:00

Po zmianie:
2025-05-16 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-05-31

Po zmianie:
2025-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.