eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia "Kontrola pod kontrolą".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,83244,d153cf5d900b80f1e2dc7e61fd8b420d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca5ba56-c6c6-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia "Kontrola pod kontrolą"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139085/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.9.2022:2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych (łącznie 50 osób) zorganizowanych w miastach oddalonych od Jasła do ok. 150 km, które posiadają walory turystyczne.

3.2. Termin realizacji zamówienia:
1. I grupa: VI 2022 r.
2. II grupa: VI-VII.2022 r.

3.3. Czas trwania warsztatów szkoleniowych:
Wymiar godzinowy 1 dnia warsztatów od 9:00 – 16:00 z przerwą obiadową.

3.4. Tematyka warsztatów/szkoleń:
1. Komunikacja i współpraca.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji pracowników poprzez poszerzenie wiedzy
i umiejętności uczestników m.in. w zakresie: skutecznej komunikacji w zespole, reagowania na trudne sytuacje i konflikty, technik i metod motywacyjnych, czynników wpływających na funkcjonowanie zespołu, konstruktywnego wyrażania swoich emocji i myśli, zespołowego podejmowania decyzji, aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnej.

2. Praca w stresie i pod presją czasu.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji pracowników poprzez poszerzenie wiedzy
i umiejętności uczestników m.in. w zakresie dobrej organizacji pracy oraz czasu, prawidłowej organizacji obsługi klienta, aspektów obsługi klienta trudnego, podniesienie umiejętności interpersonalnych oraz nauki sposobu redukcji stresu w miejscu pracy.

3.5. Cel zamówienia:
 Podniesienie kompetencji pracowników Urzędu Miasta w Jaśle.

3.6. Miejsce realizacji:
Miejscowości oddalone od Jasła do ok. 150 km. Standard hotelu: 3 – gwiazdkowe w systemie kategoryzacji hoteli spełniające standardy związane z COVID – 19 oraz innymi chorobami zakaźnymi na wypadek ich wystąpienia. Zapewnienie noclegu dla 50 osób (2 grupy 25 osobowe), pokoje dwuosobowe z pojedynczymi łóżkami i prywatną łazienką (nocleg pomiędzy pierwszym, a drugim dniem warsztatów). Warsztaty mają się odbywać w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia. Sale szkoleniowe winny być wyposażone w projektor multimedialny wraz z komputerem i ekranem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji, flipchart z zestawem zakreślaczy oraz wszelkie inne materiały niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych szkoleń.

3.7. Wymagania szczegółowe w zakresie warsztatów szkoleniowych:
 Obsługa szkoleń przez dwóch wykładowców, tak aby podzielić 25 osobą grupę na
2 i prowadzić warsztaty w grupach 13/12 osobowych, (I dzień - I grupa ,,Komunikacja
i współpraca”, II grupa ,,Praca w stresie i pod presją czasu”, II dzień – I grupa ,,Praca
w stresie i pod presją czasu”, II grupa ,,Komunikacja i współpraca”),
 Warsztaty zostaną przeprowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę zapewniającą prawidłową realizację zadania, posiadającą stosowne uprawnienia i doświadczenie w realizacji powyższego typu zadań,
 Prowadzący warsztaty muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów o tej tematyce,
 Zapewnienie materiałów szkoleniowych – w wersji drukowanej oraz notatników, długopisów i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia warsztatów,
 Program szkolenia powinien być opracowany przez Wykonawcę i przedłożony zamawiającemu do akceptacji minimum 5 dni roboczych przed wyjazdem,
 Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztu zakupu oraz zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów, wyposażenia do realizacji zaproponowanych w programie zajęć,
 Prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację usługi tj. listy obecności z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego,
 Szkolenia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych oraz teoretycznych zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia,
 Szkolenie musi odbywać się w dni robocze od wtorku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy – wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wyjazdów zgodnie ze wskazanymi terminami w punkcie 3.2. Zmawiający będzie akceptował poszczególne części harmonogramu dotyczące każdego wyjazdu na 10 dni roboczych przed planowaną datą wyjazdu. Dopuszcza się zmianę harmonogramu ze strony wykonawcy, lecz nie później niż na 10 dni roboczych przed zaplanowanym wyjazdem,
 Oferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi (w tym zatrudnienie trenerów, materiały szkoleniowe).

3.8. Przewidywana liczba osób:
Maksymalnie 50 osób (2 grupy po 25 osób)

3.9. Wyżywienie podczas realizacji warsztatów:
Przez czas trwania wyjazdu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów szkoleniowych pełnego wyżywienia przez 2 dni wyjazdu, które obejmuje:
 2 śniadania w formie bufetu tzw. „szwedzki stół” - w zależności od obostrzeń wynikających z pandemii może wystąpić konieczność zapewnienia obsługi stołu śniadaniowego,
 2 obiady obejmujące co najmniej pierwsze danie w postaci zupy oraz drugie danie
np. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram), 2 rodzaje surówek, napoje, kawa, herbata, deser.
 Kolacja: w pierwszym dniu szkolenia kolacja w postaci jednego ciepłego dania i zimnej płyty dla wszystkich uczestników. Menu: ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram),
2 rodzaje surówek, patery z pieczystym (karkówka, schab, boczek), 3 rodzaje sałatek, pieczywo, zimne przekąski, kawa, herbata, ciasto, soki, woda z cytryną). Drugiego dnia kolacja w formie bufetu tzw. „szwedzki stół”
 Wykonawca zapewni możliwość dostosowania wyżywienia dla osób, które wykażą szczególne potrzeby żywieniowe na podstawie przekazanej przez Zamawiającego informacji najpóźniej do 3 dni przed wyjazdem.
 Podczas zajęć teoretycznych codzienny serwis kawowy dla każdego uczestnika (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje gazowane i niegazowane w szklanych butelkach
0,5 l., ciastka po 10 dkg na osobę min. 2 rodzaje).

3.10. Transport
Przejazd autokarem wyposażonym w klimatyzację oraz WC zapewniającym przejazd wszystkich uczestników na miejsce warsztatów z wyznaczonego punktu na terenie Jasła i następnie w drodze powrotnej z miejsca warsztatów do Jasła. Wyjazd i powrót zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.

3.11. Ubezpieczenie
Wykonawca ubezpiecza uczestników projektu ubezpieczeniem NNW w zakresie ograniczonym
tj. ochrona ubezpieczeniowa obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków, które powstały podczas zajęć realizowanych w ramach projektu oraz podczas drogi do/z.

3.12. Dostępność
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki umożliwiające przejazd, szkolenie oraz zakwaterowanie dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Jednocześnie Zamawiający informuje, że na dzień szacowania zamówienia żaden z uczestników planowanych szkoleń nie porusza się na wózku inwalidzkim. W przypadku zaistnienia takiego faktu, Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowną informację na 3 dni robocze przed wyjazdem

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst- Kamińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844

7.3.3) Ulica: ul. J. Kaczmarskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.