eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › "Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3133044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/587691

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e4071a-ac1f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa dróg z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101227/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie projektów budowlanych i technicznych oraz uzyskanie prawomocnych i ostatecznych pozwoleń na budowę lub zgłoszeń, oraz wykonanie robót budowlanych polegające na przebudowie ul. Bocznej w Janikowie, ul. Słowackiego, Sobieskiego, Sosnowej w Bystrzycy wraz z rozbudową infrastruktury wod-kan oraz uzyska zgodę na użytkowanie w formie zaświadczenia od Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o przyjęciu zgłoszenia zakończenia robót bez sprzeciwu dla każdej z ulic.

Inwestycja w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława”

Zakres opracowań :
Ul. Boczna: nakładka z masy bitumicznej o szer. 4,5m ze spadkiem do osi jezdni z wjazdami i dojściem do furtek
Ul. Słowackiego i Sobieskiego : nakładki z masy bitumicznej o szer. 4,5m z wjazdami i dojściem do furtek, Spadek jezdni obustronny, odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe na pobocze
Ul. Sosnowa: nawierzchnia bitumiczna na całej szerokości drogi , spadek jezdni do osi, odprowadzenie wód opadowych do zaprojektowanych studni chłonnych.
Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej: dla każdej z ulic , po uzgodnieniu z Referatem Wodociągów i Kanalizacji Urzędu Gminy Oława, należy uwzględnić brakujące odcinki lub wymianę wodociągu.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- wielobranżowe opracowanie projektowe pozwalające na wykonanie wszystkich robót budowlanych dla prawidłowej realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z PFU
- koszty związane z uzyskanie uzgodnień, decyzji , zezwoleń ,opinii potrzebnych do opracowań projektowych
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami
- wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi , wprowadzenie ruchu zastępczego
- koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów
- koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm
i przepisów prawa
- pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej,
- pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami
- naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych
- ubezpieczeniem placu budowy
- prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po 3 komplety map powykonawczych do każdej inwestycji
- koszt nadzoru archeologicznego i badań ratowniczych
- zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni.
- przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego
- zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach
- badanie zagęszczenia gruntu,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. dla każdego z zadań
- uzyskania :oświadczenia PINB o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektów
- przygotowaniem harmonogramu robót w porozumieniu z Zamawiającym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1109283,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części II zamówienia ( w systemie buduj):

2.2.1. Przebudowę ul. Sosnowej, Kasztanowej
i Modrzewiowej w Stanowicach i ul. Sportowej i Orlej w Marcinkowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława”.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Ul. Sosnowa.
Droga o długości 446 m i szer. 5m. o nawierzchni z betonu asfaltowego gr.5cm. (warstwa ścieralna) na 20cm podbudowie –stabilizacja istniejącego podłoża cementem. Pobocza z tłucznia szer. 0,75m. Dwustronny spadek daszkowy 2% zapewni odprowadzenie wód opadowych na pobocze. Do posesji zaprojektowano zjazdy o konstrukcji jak droga. Kable elektryczne i teletechniczne należy osłonić rurami dwudzielnymi ok.425m. Należy wyregulować studnie i zawory.
2. Ul. Kasztanowa
Droga o długości 482 m i szer. 5m. o nawierzchni z betonu asfaltowego gr.5cm. (warstwa ścieralna) na 20cm podbudowie –stabilizacja istniejącego podłoża cementem. Pobocza z tłucznia szer. 0,75m. Dwustronny spadek daszkowy 2% zapewni odprowadzenie wód opadowych na pobocze. Do posesji zaprojektowano zjazdy o konstrukcji jak droga. Kable elektryczne i teletechniczne należy osłonić rurami dwudzielnymi 400m. Regulacja studni i zaworów.
3. Ul. Modrzewiowa
Droga o dł. 867m i szer. 6m o nawierzchni z kostki betonowej szarej, bezfazowej na warstwie 30cm kruszywa, 3 progi zwalniające, zjazdy do posesji z kostki bezfazowej czerwonej. Jednostronny chodnik o szer. 2m. Spadek nawierzchni jednostronny 2%. Odprowadzenie wód powierzchniowe. Zrezygnowano z budowy kanalizacji deszczowej. Należy wykonać kanały boczne kanalizacji sanitarnej 5 szt. i wodociągu 18szt. Sieć oświetlenia ulicznego składa się z 33 słupów z oprawami LED długość sieci 925m. Należy wyregulować studnie i zawory.
4. Ul. Sportowa.
Droga o długości 563m i szer. 5m i 5,5m o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej , szarej na warstwie 25 cm kruszywa na stabilizacji, progi zwalniające, zjazdy do posesji z kostki bezfazowej czerwonej. Jednostronny chodnik o szer. 2m. Spadek nawierzchni dwustronny po 2%. Odprowadzenie wód do kanalizacji deszczowej (dwie zlewnie) do studni SSp1 łącznie ze studnią. Należy wykonać: wodociąg łącznie z hydrantem HN1 w km 0+662, kanał teletechniczny do studni SKR-1 łącznie ze studnią, odcinki sieci i kanały boczne kanalizacji sanitarnej 11szt. i wodociągu 11szt., sieć oświetlenia ulicznego 429 m składającą się z 13 słupów z oprawami LED. Należy wyregulować studnie i zawory.

5. Ul. Orla
Droga o długości 313m i szer. 6m o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej , szarej na warstwie 30 cm kruszywa na stabilizacji, progi zwalniające, zjazdy do posesji z kostki bezfazowej czerwonej. dwustronny chodnik o szer. 2m. Spadek nawierzchni dwustronny po 2%. Odprowadzenie wód do kanalizacji deszczowej (dwie zlewnie) do istniejącej studni w ul. Kruczej. Należy wykonać: odcinki sieci i kanały boczne kanalizacji sanitarnej 8szt. i wodociągu 8 szt., sieć oświetlenia ulicznego 303 m składającą się z 11 słupów z oprawami LED. Należy wyregulować studnie i zawory. W zakres zadania wchodzi wykonanie zjazdu na drogę krajową.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
 odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami;
 wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi , wprowadzenie ruchu zastępczego;
 koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów;
 koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót;
 koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm
i przepisów prawa;
 pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej;
 pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami;
 naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych;
 ubezpieczeniem placu budowy;
 prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po 3 komplety map powykonawczych do każdej zadania;
 koszt nadzoru archeologicznego i badań ratowniczych;
 zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni;
 przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu sprzed inwestycji, niezmieniającego sposób użytkowania;
 zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach;
 badanie zagęszczenia gruntu;
 zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ;
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. dla każdego z zadań;
 uzyskania: oświadczenia PINB o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektów;
 przygotowaniem harmonogramu robót w porozumieniu z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 8072422,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11774391,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12203129,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11774391,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471565567

7.3.3) Ulica: Oławska 26a

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży sanitarnej – Zakład Instalacyjno-Budowlany „ISAN-BUD” Leszek Wołowiec z/s w Niemodlinie; Roboty branży elektrycznej – INSTALBUD Karol Frączek z/s w Oławie.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11774391,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.