Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00182234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632765160
1.5.8.) Numer faksu: 632765160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd0025ca-ce32-4063-bd29-5a667513df5c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd0025ca-ce32-4063-bd29-5a667513df5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063173/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.6.2025.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zadania jest zakup nowego busa pasażerskiego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednego miejsca dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Pojazd ma umożliwiać przewóz maksymalnie 8 pasażerów oraz kierowcy. Maksymalna wartość zamówienia wynosi 207.238,00 zł brutto.
3.2. Wymagania techniczne pojazdu:
rok produkcji: nowy, wyprodukowany w roku dostawy lub w roku poprzednim,
Liczba miejsc: 8 miejsc siedzących + kierowca oraz miejsce dla jednej osoby na wózku inwalidzkim,
silnik: spalinowy diesel spełniający normę emisji spalin EURO6E
Skrzynia biegów: manualna
Napęd: Na przód
Drzwi:
a) drzwi lewe odsuwane przeszklone z szybą odsuwaną lub stałą,
b) drzwi prawe odsuwane przeszklone z szybą odsuwaną lub stałą
Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych:
Miejsce do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim, z możliwością kotwiczenia wózka wyposażone w pasy bezpieczeństwa:
rampa najazdowa lub najazdy ułatwiające wjazd wózka do pojazdu oraz świadectwo homologacji,
poręcze i uchwyty ułatwiające wsiadanie oraz wysiadanie,
przestrzeń wewnętrzna umożliwiająca swobodne manewrowanie wózkiem.
Wyposażenie standardowe pojazdu:
klimatyzacja i ogrzewanie dla kabiny kierowcy oraz przestrzeni pasażerskiej,
fotele pasażerskie z regulowanymi oparciami i pasami bezpieczeństwa,
system audio (radio),
kamera cofania oraz czujniki parkowania,
oświetlenie LED wewnętrzne i zewnętrzne
Bezpieczeństwo:
system ABS, ESP oraz wspomaganie hamowania,
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa.
Wymiary pojazdu:
długość całkowita: nieprzekraczająca 6 metrów,
wysokość wewnętrzna: umożliwiająca swobodne poruszanie się osoby na wózku inwalidzkim.
Kolor i oznakowanie:
kolor - bez wymagań,
oznakowanie: symbol osoby niepełnosprawnej na bokach i z tyłu pojazdu.
Gwarancja i serwis:
a) gwarancja na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów,
b) dostępność autoryzowanego serwisu w promieniu do 100 km od siedziby zamawiającego.
Dodatkowe wymagania:
homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych,
szkolenie z obsługi pojazdu dla wskazanych pracowników zamawiającego.
Termin dostawy:
maksymalnie 60 dni od podpisania umowy,
Miejsce dostawy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Lucynowie, Lucynowo 2 62-402 Ostrowite.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Centrum Lis Sp. Z O. O. (ACL SPZOO)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210335531
7.3.3) Ulica: Łódzka 71
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYUNDAI MOTOR POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HYUNDAI MOTOR POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na realizację zadań ustawowych Inspekcji Ochrony Środowiska
- Zakup samochodu typ Bus 9-cio osobowy, realizowany w ramach projektu pn. "Mobilny GOKiR Wilkasy "
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Prokuratury Rejonowych w Szubinie i Prokuratury Rejonowej w Tucholi
- Długoterminowy najem samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.