Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196522/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00203406/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 5 zadań w ramach projektu Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego (...) ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 314941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 5 zadań w ramach projektu Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego (...) ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fb29d2-e4ee-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia p.n. ,,Informacja publiczna w praktyce samorządu terytorialnego”
1.3.22 Przeprowadzenie szkolenia p.n. ,,Aktualne kierunki postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych objętych nadzorem archiwów państwowych i wytwarzających materiały archiwalne”
1.3.23 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia p.n. ,,Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD”
1.3.24 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia p.n. ,,Praktyczna analiza ochrony danych osobowych w sektorze publicznym”
1.3.26 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia p.n. ,,Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w instytucji publicznej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.24.2023.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Informacja publiczna w praktyce samorządu terytorialnego” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 4 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Informacja publiczna w praktyce samorządu terytorialnego” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 40 osób w łącznym wymiarze 28 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 4 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 4 grupy x 10 osób = 40 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 4 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 4 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia
Szkolenie będzie obejmować praktyczną wiedzę na temat korzystania z prawa do informacji publicznej w samorządzie terytorialnym, w tym w szczególności zagadnienia związane z prowadzeniem postępowania w zakresie dostępu do informacji publicznej oraz ograniczeniem prawa dostępu do informacji publicznej.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Aktualne kierunki postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych objętych nadzorem archiwów państwowych i wytwarzających materiały archiwalne” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 2 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Aktualne kierunki postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych objętych nadzorem archiwów państwowych i wytwarzających materiały archiwalne” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 30 osób w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 2 grupy (po 15 osób w grupie tj.: 2 grupy x 15 osób = 30 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 2 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 2 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia
Podczas szkolenia zostaną przeanalizowane aktualne kierunki postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych objętych nadzorem archiwów państwowych i wytwarzających materiały archiwalne.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 2 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 20 osób w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 2 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 2 grupy x 10 osób = 20 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 2 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 2 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia:
Wdrożenie w jednostce systemu elektronicznego zarządzania dokumentem to w najbliższym czasie największe wyzwanie administracji publicznej, szczególnie tam, gdzie dotychczas funkcjonuje wyłącznie system tradycyjny. Bez właściwego stosowania systemu tradycyjnego w danej jednostce nie da się bezproblemowo przejść na system elektroniczny. Szkolenie obejmuje wiedzę na temat prowadzenia obu systemów prowadzenia dokumentacji w urzędzie, ich zalety i wad oraz sposobów wdrażania zapowiadanych zmian.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Praktyczna analiza danych osobowych w sektorze publicznym” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 4 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Praktyczna analiza danych osobowych w sektorze publicznym” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia:
Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 40 osób w łącznym wymiarze 28 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 4 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 4 grupy x 10 osób = 40 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 4 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 4 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych.
7. Opis szkolenia:
Podczas szkolenia zostaną przeanalizowane podstawowe zagadnienia związane z ochroną danych osobowych w kontekście stosowania przepisów ustaw sektorowych w związku z wykonywaniem zadań własnych i zadań zleconych. Zostaną wyjaśnione wątpliwości w zakresie udostępnienia a powierzenia danych na konkretnych przykładach.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w instytucji publicznej” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 4 dwudniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w instytucji publicznej” dla kadry kierowniczej, pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników:
Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 40 osób w łącznym wymiarze 48 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 4 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 4 grupy x 10 osób = 40 osób). Na 1 grupę przypada 12 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 4 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało łącznie 2 dni.
Przez określenie dwudniowe należy rozumieć dwa następujące po sobie dni robocze.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 8 dni szkoleniowych.
1 dzień szkolenia obejmuje 6 godzin dydaktycznych.
Łącznie dwa dni szkolenia dla jednej grupy obejmuje 12 godzin dydaktycznych tj.:
12 godzin dydaktycznych x 4 grupy = 48 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia:
Szkolenie obejmuje wiedzę na temat kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych oraz korzyści płynących z racjonalnego wdrożenia kontroli zarządczej.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Informacja publiczna w praktyce samorządu terytorialnego” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
ZADANIE NR 2
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Aktualne kierunki postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych objętych nadzorem archiwów państwowych i wytwarzających materiały archiwalne” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
ZADANIE NR 3
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
ZADANIE NR 4
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Praktyczna analiza danych osobowych w sektorze publicznym” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
ZADANIE NR 5
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w instytucji publicznej” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa produktów leczniczych - program lekowy
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie min. 40 warsztatów dla rolników nt. sprzymierzeńców jakimi dla rolnictwa są owady zapylające - II postępowanie
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Spawanie MIG/MAG/TIG" dla dwóch nauczycieli z ZSZ im. Stanisława Staszica w Barlewiczkach, gdzie organem prowadzącym jest Powiat Sztumski"
- Zakup szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Głównego Inspektoratu Sanitarnego i 9 Granicznych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych
- Szkolenie przygotowujące do egzaminu dopuszczającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t dla strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych
- Realizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli/ek w ramach projektu "Szkoła możliwości" - 16 części.
- Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.