eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuryłówka › Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (II) W ramach projektu: "Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego dla mieszkańców Gminy Kuryłówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (II)
W ramach projektu:
„Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego dla mieszkańców Gminy Kuryłówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690502678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 114

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 81 12

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 81 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskurylowka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskurylowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (II)
W ramach projektu:
„Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego dla mieszkańców Gminy Kuryłówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baa22912-d744-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WP na lata 2014-2020. W ramach projektu: „Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego dla mieszkańców Gminy Kuryłówka”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu:
1.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego na potrzeby utworzenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w ilości ogólnej 279 sztuk.
1.2. Warunki wykonania i dostawy ogólne oraz dodatkowe, które oferowany sprzęt musi spełnić, powinny być co najmniej takie jak opisane w SWZ oraz odpowiednio potwierdzone. Sprzęt musi być dopuszczony do użytkowania na rynku polskim, spełniać odpowiednie warunki techniczne i normy oraz minimalne wymogi wskazane poniżej przez Zamawiającego.
1.3. Sprzęt po dostawie do miejsca przeznaczenia t.j. siedziby Zamawiającego musi umożliwić natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania. Zachowanie podstawowych parametrów materiałów opisane jest w ust. 2.3 niniejszego działu. Nie jest to jednak formalnie oferta równoważna sama w sobie, gdyż Zamawiający wskazuje jedynie minimalne wymagania, które muszą być spełnione. Uszczegółowienie parametrów będzie wykonywane na bieżąco po podpisaniu umowy a przed dostawą.
2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania.
2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru dostaw zawarte są w specyfikacji technicznej sprzętu oraz niniejszej SWZ.
2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację a niezbędne do właściwej realizacji, muszą być wliczone do oferty a wykonawca (Dostawca) wycenić je musi samodzielnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III SWZ i oparte są na zasadach w niej opisanych. Warunki ogólne:
2.2.1. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w dokumentach technicznych, SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe oraz inne elementy dokumentacji mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości materiałów i produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy a zatem definicja ma zapis:
w przypadku przy przedstawieniu przez Zamawiającego w poszczególnych elementach dokumentacji technicznej jakichkolwiek znaków firmowych, wskazań typów urządzeń lub jakiegokolwiek sposobu wskazania producenta - informacje te, należy uznać za przykładowe i oferować materiały (urządzenia) o nie gorszych parametrach technicznych i charakterystykach. W takim też przypadku materiału i urządzenia muszą spełniać minimalne wymogi zawarte w dokumentacji technicznej w szczególności w zakresie:
1) wymogów i charakterystyk technicznych
2) funkcjonalności w korzystaniu z nich
3) estetyki
4) wymogów ochrony środowiska
5) wymogów trwałości i kosztów utrzymania
Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji.
Natomiast możliwe do zastosowania materiały i urządzenia oczekiwane pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” powinny spełniać wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów oraz innych odniesieniach ogólnego stosowania.
Zgodnie z opisem powyżej rozwiązania powinny być więc „równoważne” do założonych na warunkach wskazanych powyżej. Terminu „równoważne” nie należy utożsamiać z terminem „wariantowe”, gdyż jest to całkiem inny zakres uwarunkowań.
2.2.2. W przypadku braku dokładnych rozwiązań detali oraz rozwiązań „typowych", braku wyjaśnień do nich przez Zamawiającego i braku znalezienia opisów w dokumentach odniesienia, należy przyjąć do wyceny rozwiązania „STANDARD", które w pewnych sytuacja mogą być zmienione w trakcie realizacji zadania
z uwzględnieniem warunków i wymagań ust. 2.3 niniejszego Działu.
2.2.3. Realizację wszystkich zadań należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami jak również wymogami normalnego i bezpiecznego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.2.4. Urządzenia, osprzęt i materiały wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w specyfikacji technicznej jak również odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na rynku polskim. Posiadanie odpowiednich atestów i deklaracji jest warunkiem niezbędnym do realizacji zadania zgodnie z warunkami umowy.
2.2.5. Należy doliczyć wszelkie zależności niezbędne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami BHP jak również prawa ochrony środowiska.
Należy stosować urządzenia wymagane przez Zamawiającego, które posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty, karty techniczne (dokumenty te są wymagane w komplecie przy odbiorze końcowym). Należy również doliczyć wszelkie elementy niezbędne do właściwego uruchomienia a następnie zgodnego z prawem użytkowania elementów zadania ujętego w warunkach umowy.
2.2.6. Do wykonawcy należy zapewnienie transportu przy dostawie oraz ubezpieczenia w trakcie dostawy. Miejscem odbioru jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca ustali odpowiednio wcześniej termin i czas dostawy z koordynatorem zadania z ramienia gminy z zastrzeżeniem, iż należy przyjąć aby realizacja przyjęcia mogła być zakończona do godz. 14.00 w dni robocze.
3. Szczegóły w dziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33192110-6 - Łóżka ortopedyczne

37414100-4 - Materace do spania

33193120-6 - Wózki inwalidzkie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273883,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274366,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274366,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED sp. z o.o.; sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274366,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.