eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomańczaOpracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035

1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dd5448e-d75a-400a-97b1-d063578e4218

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dd5448e-d75a-400a-97b1-d063578e4218

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044889/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiOŚ.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza”. Opracowanie obejmuje cała gminę Komańcza w jej granicach administracyjnych – o powierzchni ok. 38.769 tyś. ha.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz.
2) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponującymi tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt;
3) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia), komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień graficznych i opisowych opinii, uzgodnień i projektów dokumentów i aktów prawnych jako koniecznych do wymogów procedury uchwalenia planu ogólnego;
4) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę
5) wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt do projektu planu ogólnego wynikających z opiniowania i uzgodnień z innymi organami oraz z ustaleń i wniosków Zamawiającego, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie zgodnie z procedurą uchwalenia planu ogólnego po wprowadzonych zmianach jeśli będzie to konieczne oraz w razie potrzeby przygotowanie treści zażalenia na postanowienia opiniujące;
6) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
7) sporządzenie analizy złożonych uwag i wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje w tym przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, opracowanie wykazu odpowiedzi oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego.
8) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzaniu planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
9) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisja rady gminy oraz sesjach – udział fizyczny)
10) zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do projektu planu ogólnego gminy, dokonanie ewentualnych zmian w projektach dokumentów wynikających z uwzględnionych uwag. W razie konieczności ponowienie procedury planistycznej w niezbędnym zakresie.
11) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składającym się z części tekstowej oraz graficznej;
12) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu) w wersji papierowej i elektronicznej;
13) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 54 z późn. zm.);
14) pomoc i wsparcie we wprowadzeniu tych danych do systemu danych przestrzennych Zamawiającego;
15) przygotowywanie, organizowanie i zbieranie ankiet, uwag, prowadzenia konsultacji w sprawach związanych z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi do planu ogólnego;
16) wykonanie innych czynności nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
17) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualne powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez Wojewodę);
18) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;

3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu teksty opracowań w wersjach elektronicznych i papierowych w ilościach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w formatach danych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego oraz wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów danym zakresie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonaniu analizy możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183245,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183245,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.