Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113166/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072388927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scr@scr-ustron.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a05e9ca-ce44-4e34-8e71-420ad5ba29211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a05e9ca-ce44-4e34-8e71-420ad5ba2921
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073400/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚCR/EDO/02/2025/LP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych przez okres 12 miesięcy na rzecz ŚCRiP z siedzibą w Ustroniu jak również w Istebnej (Kubalonka), wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ (ilości przedstawione w załączniku dot. orientacyjnej miesięcznej ilości bielizny przekazanej do pralni).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• odbiór bielizny do prania zgodnie z lokalizacją,
• dezynfekcję,
• pranie,
• suszenie,
• maglowanie i prasowanie bielizny, pościeli,
• dokonywanie bieżącej naprawy bielizny (tj. cerowanie i łatanie, zszywanie pękniętych miejsc, uzupełnianie brakujących bądź zniszczonych guzików, troków, naprawa zamków, itp.),
• dostarczenie do wskazanych lokalizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią prania zalecaną przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do szpitala,
• segregowanie przed składaniem,
• składanie w prostokąt,
• ubrania medyczne – dostawa na wieszakach metalowych,
• paczkowanie / ofoliowane do transportu według oddziałów i miejsca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
39512000-4 - Bielizna pościelowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180639,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275815,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180639,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxima Krakpol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282003661
7.3.3) Ulica: Dworcowa2
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część usługi prania i transportu - PP Unipral Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180639,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. przedłużenie i zakup nowych licencji programu antywirusowego - zamówienie nr 3
- Wykonanie prac budowlanych, polegających na rozbudowie placu zabaw, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywny plac zabaw przy Żłobku Miejskim w Ustroniu"
- Dostawa i montaż klimatyzatorów - zamówienie nr 1.
- Budowa kotłowni gazowej dla Miejskiego Domu Kultury Prażakówka, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektu MDK "Prażakówka" (kotłownia)
- "Modernizacja odcinka ok. 0,2 km drogi powiatowej nr 2658 S ul. Dworcowa" oraz "Modernizacja kanalizacji deszczowej na ul. Dworcowej wraz z chodnikiem"
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej, najem bielizny pościelowej, poduszek, kołder oraz wdrożenie radiowego systemu RFID UHF lub równoważnego.
- Świadczenie usług porządkowych w siedzibie WFOŚiW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczeniach w budynku przy ul. Wita Stwosza 2 i ul. Jagiellońskiej 13 w Katowicach.
- DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ
- Kompleksowe świadczenie usługi prania z wykorzystaniem technologii RFID wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz transportem
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Świadczenie usług pralniczych z przekazaniem do używania kompletów pościeli dla SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z najmem pomieszczenia
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.