Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Galewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 62/7838618
1.5.8.) Numer faksu: 62/7838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7334191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Galewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988b70e4-b699-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025723/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Galewce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.PŁ.E.1a.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Galewice.
2. Opis inwestycji:
Projekt realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie. Zadanie obejmuje m.in. budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Osieku wraz z jego wyposażeniem. W ramach projektu przewidziano budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej zawierającego boiska do uprawiania różnych dyscyplin sportowych z wyposażeniem. Wielofunkcyjność boiska pozwoli na rozwój wielu umiejętności sportowych, w tym promowania uprawiania sportów drużynowych, rozwijających kompetencje społeczne, umiejętność pracy w zespole jak i radzenia sobie z porażką.
Kolejnym elementem projektu jest rozbudowa zaplecza kuchennego z modernizacją istniejących pomieszczeń i zakupem wyposażania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Galewicach. Zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres rzeczowy realizacji zadania obejmował będzie opracowanie dokumentacji projektowej, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne i inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu wraz z wyposażeniem.
Trzecim elementem projektu jest poprawa infrastruktury ICT w placówkach oświatowych wraz z wyposażeniem. Zadanie ma na celu poprawę warunków edukacji i podniesienie jakości kształcenia w placówkach oświatowych na terenie gminy Galewice. Działania przewidziane do realizacji to m.in. zakup wyposażenia ICT do pracowni dydaktycznych oraz modernizację infrastruktury sieciowej w budynkach oświatowych itp.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych j/n oraz zakup z montażem wyposażenia ICT:
a) budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Osieku wraz z wyposażeniem:
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa zewnętrznej infrastruktury sportowej zlokalizowanej przy Szkole Podstawowej w Osieku Gmina Galewice na dz. nr. ew. 799 obręb ewidencyjny 0011, w skład której wchodzić będzie: boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej wraz z instalacją elektryczną i oświetleniem, skocznia do skoku w dal, elementy małej architektury zgodnie z PFU,
- do zadań Wykonawcy należy wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz namalowaniem linii do boisk: piłki nożnej, piłki ręcznej, piłki koszykowej, piłki siatkowej, tenisa ziemnego, odwodnienia płyty boiska na tereny zielone wokół projektowanej infrastruktury sportowej oraz zakupienie i montaż kompletnego wyposażenia m.in. bramek, siatek, słupków, piłkochwytów itp. umożliwiające wykorzystacie nowej infrastruktury sportowej. Poza głównym zakresem prac do zadań Wykonawcy należeć będą również roboty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku realizacji podstawowego zakresu prac ogrodzeń, chodników, dróg, trawników, nasadzeń itp.
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie wszelkich wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót,
- do zadań wykonawcy nie należy wykonanie skoczni do skoku w dal złożonej z rozbiegu z nawierzchnią poliuretanową oraz zeskoczni wypełnionej piaskiem wraz z chodnikami, elementami małej architektury oraz oświetlenie i zakup z montażem elementów małej architektury,
- warunki realizacji zadania i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Programy funkcjonalno-użytkowy (zał. Nr 9a do SWZ) oraz Projekt umowy (zał. Nr 8 do SWZ).
b) rozbudowa zaplecza kuchennego z modernizacją istniejących pomieszczeń i zakupem wyposażania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Galewicach:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji technologii zaplecza gastronomicznego kuchni obejmujących co najmniej: opracowanie koncepcji oraz projektu technologicznego, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane, techniczne oraz wykonawcze w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych na podstawie PFU, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku,
- warunki realizacji zadania i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Programy funkcjonalno-użytkowy (zał. Nr 9b do SWZ) oraz Projekt umowy (zał. Nr 8 do SWZ).
c) zakup wyposażenia ICT do pracowni dydaktycznych oraz modernizację infrastruktury sieciowej w budynkach oświatowych:
- zakup i montaż routerów WIFI i zakup laptopów dla szkół z systemem
operacyjnym i pakietem biurowym zgodnie z opisem rzeczowo-ilościowym oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w załączniku nr 9c do SWZ,
- sprzęt ma być fabrycznie nowy tj. nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż na 24 miesiące przed terminem składania ofert oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone laptopy dla szkół były takie same, tj. pochodził od tego samego producenta i miał ten sam typ/model,
- sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu Umowy do siedziby
Zamawiającego, rozładunek zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
- wykonawca zabezpieczy Przedmiot Umowy na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku,
- wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wraz ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń,
- dla oprogramowania dostarczanego ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta
- warunki realizacji zadania i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa opis rzeczowo-ilościowy oraz parametry techniczne, rozmiary, wymogi użytkowe (zał. Nr 9c do SWZ) oraz Projekt umowy (zał. Nr 8 do SWZ).
Szczegóły zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważniapostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.