eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 303 01 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70a722f-bf27-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036933/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej -
Zadanie będzie realizowane na działce nr 119/1, 112 obr. Mieroszów 2.
2. Rozbudowa szkoły podstawowej i budowa hali sportowo-rekreacyjnej projektowana jest
w formie jedno- i dwu-kondygnacyjnego budynku, niepodpiwniczonego. Podstawową częścią
budynku jest boisko sportowe z widownią. Zapleczem sali sportowej jest zespół dwóch szatni z
łazienkami, pokojem dla nauczycieli lekcji wychowania fizycznego i magazynem sprzętu
sportowego. Ponadto na parterze budynku zaprojektowano sanitariaty ogólnodostępne, sanitariaty
dla uczniów oraz dwie sale lekcyjne i gabinet dyrektora. Dodatkowo na parterze zostało
przewidziane pomieszczenie siłowni wraz z przyległym magazynem na sprzęt sportowy. Całość
spina układ komunikacji wewnętrznej z bezpośrednim dostępem na halę sportową.
Na piętrze budynku znajduje się siedem sal lekcyjnych wraz z sanitariatami dla uczniów oraz
pokój nauczycielski wraz z zapleczem socjalnym i toaletą. Ponadto na piętrze przewidziano dwa
pomieszczenia serwerowni i wentylatorowni.
Parter i piętro są połączone klatką schodową w obrębie której znajduje się również podnośnik
windowy dla osób niepełnosprawnych.
Budynek w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z bloczków silikatowych, stropy żelbetowe
prefabrykowane, pokrycie dachów papą termozgrzewalną.
Budynek ogrzewany pompą ciepła. Cały obiekt objęty wentylacją mechaniczną nawiewnowywiewną
z rekuperacją.
3. Inwestycja została podzielona na IV Etapy:
3.1 Etap I – stan zerowy (ławy i stopy fundamentowe, podłoga parteru bez posadzek, przyłącza)
3.2 Etap II – stan surowy zamknięty
3.3 Etap III – prace wykończeniowe wraz z zakończeniem robót budowlanych
3.4 Etap IV – formalności po zakończeniu budowy
4. Zakres robót
4.1 Roboty konstrukcyjno-budowlane
* Prace przygotowawcze i rozbiórki
* Roboty ziemne
* Fundamenty
* Izolacje fundamentów
* Konstrukcja główna
* Stropodach wraz z pokryciem
* Elewacja
* Podłoża i posadzki
* Ściany i ścianki działowe
* Tynki, roboty malarskie, okładziny ścian
* Stolarka zewnętrzna i wewnętrzna
* Elementy ślusarskie
* Wyposażenie:
- zakup, montaż i dostawa trybuny,
- zakup, montaż i dostawa windy,
UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe
(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone
z niniejszego postępowania.
4.2 Roboty sanitarne:
* Technologia pompy ciepła
* Instalacja centralnego ogrzewania
* Instalacja ciepła technologicznego
* Instalacja hydrantowa
* Przyłącze wodociągowe
* Kanalizacja deszczowa grawitacyjna
* Kanalizacja sanitarna zewnętrzna
* Instalacja kanalizacji sanitarnej
* Biały montaż
* Instalacja wodociągowa
* Instalacja chłodnicza central wentylacyjnych
* Instalacja wentylacji
4.3 Roboty elektryczne:
* Usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej z projektowaną inwestycją dokumentacja
załączona do postępowania, w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę
* Linia zasilająca
* Rozdzielnie
* Okablowanie
* Osprzęt
* Oświetlenie
* Instalacje niskoprądowe
* Instalacja oddymiania
* Instalacja PV
* Instalacja uziemiająca
* Pomiary
4.4 Projektowane zagospodarowania terenu
a) miejsce gromadzenia odpadów stałych,
b) układ komunikacyjny na działce: komunikacja pieszo-jezdna nawierzchnią utwardzoną od
obu bram wjazdowych oraz projektowane utwardzenia między budynkiem szkoły hali
sportowej oraz wzdłuż budynku szkoły od strony północnej,
c) miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych
d) schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych,
e) obsługa komunikacyjna za pośrednictwem projektowanego zjazdu z drogi gminnej o nr
ewid. 112,
f) odprowadzenie wody deszczowej – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji
deszczowej, system odprowadzania wody deszczowej istniejącym przyłączem do sieci
ogólnospławnej,
g) odprowadzenie ścieków – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, system
odprowadzania ścieków istniejącym przyłączem do sieci ogólnospławnej,
h) uzbrojenie terenu:
* sieci elektroenergetyczne – istniejąca do przebudowy – zwiększenie mocy
przyłączeniowej oraz zmiana trasy linii napowietrznej i doziemnej wg odrębnego
opracowania
* sieci kanalizacyjne – rozbudowa
* sieci gazowe – istniejące
* sieci wodociągowe – rozbudowa
* sieci kanalizacji deszczowej – rozbudowa
i) istniejące ukształtowanie terenu w obszarze zagospodarowania jest zróżnicowane wokół
budynku od - 50 cm do -117 cm względem posadzki parteru. Przewiduje się wyrównanie
terenu wokół budynku dostosowując wysokość do posadowienia parteru części
rozbudowywanej
j) zieleń – projektuje się wycinkę sześciu drzew iglastych i dwóch drzew liściastych
5. UWAGA! ZE WZGLĘDU NA WZROST ZAPOTRZEBOWANIA NA ENERGIĘ
ELEKTRYCZNĄ, KONIECZNE JEST WYKONANIE NOWEGO PRZYŁĄCZA
ENERGETYCZNEGO. WYKONANIE PO STRONIE TAURON. WARUNKI
TECHNICZNE W CZĘŚCI 8 OPZ - „DOKUMENTY”
6. UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe
(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone
z niniejszego postępowania.
7. UWAGA! W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do
zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót (odgrodzenie/oznakowanie), zachowania
wszelkich warunków, norm bezpieczeństwa i higieny pracy z uwagi na fakt, że prace będą
prowadzone podczas odbywających się zajęć szkolnych w budynku szkoły.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21747236,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21747236,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21747236,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sirbud Minari S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Budowlane SIRBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860080907

7.3.3) Ulica: Orkana 91A

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-307

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21747236,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.