eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 303 01 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70a722f-bf27-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036933/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.07.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej -
Zadanie będzie realizowane na działce nr 119/1, 112 obr. Mieroszów 2.
2. Rozbudowa szkoły podstawowej i budowa hali sportowo-rekreacyjnej projektowana jest
w formie jedno- i dwu-kondygnacyjnego budynku, niepodpiwniczonego. Podstawową częścią
budynku jest boisko sportowe z widownią. Zapleczem sali sportowej jest zespół dwóch szatni z
łazienkami, pokojem dla nauczycieli lekcji wychowania fizycznego i magazynem sprzętu
sportowego. Ponadto na parterze budynku zaprojektowano sanitariaty ogólnodostępne, sanitariaty
dla uczniów oraz dwie sale lekcyjne i gabinet dyrektora. Dodatkowo na parterze zostało
przewidziane pomieszczenie siłowni wraz z przyległym magazynem na sprzęt sportowy. Całość
spina układ komunikacji wewnętrznej z bezpośrednim dostępem na halę sportową.
Na piętrze budynku znajduje się siedem sal lekcyjnych wraz z sanitariatami dla uczniów oraz
pokój nauczycielski wraz z zapleczem socjalnym i toaletą. Ponadto na piętrze przewidziano dwa
pomieszczenia serwerowni i wentylatorowni.
Parter i piętro są połączone klatką schodową w obrębie której znajduje się również podnośnik
windowy dla osób niepełnosprawnych.
Budynek w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z bloczków silikatowych, stropy żelbetowe
prefabrykowane, pokrycie dachów papą termozgrzewalną.
Budynek ogrzewany pompą ciepła. Cały obiekt objęty wentylacją mechaniczną nawiewnowywiewną
z rekuperacją.
3. Inwestycja została podzielona na IV Etapy:
3.1 Etap I – stan zerowy (ławy i stopy fundamentowe, podłoga parteru bez posadzek, przyłącza)
3.2 Etap II – stan surowy zamknięty
3.3 Etap III – prace wykończeniowe wraz z zakończeniem robót budowlanych
3.4 Etap IV – formalności po zakończeniu budowy
4. Zakres robót
4.1 Roboty konstrukcyjno-budowlane
* Prace przygotowawcze i rozbiórki
* Roboty ziemne
* Fundamenty
* Izolacje fundamentów
* Konstrukcja główna
* Stropodach wraz z pokryciem
* Elewacja
* Podłoża i posadzki
* Ściany i ścianki działowe
* Tynki, roboty malarskie, okładziny ścian
* Stolarka zewnętrzna i wewnętrzna
* Elementy ślusarskie
* Wyposażenie:
- zakup, montaż i dostawa trybuny,
- zakup, montaż i dostawa windy,
UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe
(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone
z niniejszego postępowania.
4.2 Roboty sanitarne:
* Technologia pompy ciepła
* Instalacja centralnego ogrzewania
* Instalacja ciepła technologicznego
* Instalacja hydrantowa
* Przyłącze wodociągowe
* Kanalizacja deszczowa grawitacyjna
* Kanalizacja sanitarna zewnętrzna
* Instalacja kanalizacji sanitarnej
* Biały montaż
* Instalacja wodociągowa
* Instalacja chłodnicza central wentylacyjnych
* Instalacja wentylacji
4.3 Roboty elektryczne:
* Usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej z projektowaną inwestycją dokumentacja
załączona do postępowania, w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę
* Linia zasilająca
* Rozdzielnie
* Okablowanie
* Osprzęt
* Oświetlenie
* Instalacje niskoprądowe
* Instalacja oddymiania
* Instalacja PV
* Instalacja uziemiająca
* Pomiary
4.4 Projektowane zagospodarowania terenu
a) miejsce gromadzenia odpadów stałych,
b) układ komunikacyjny na działce: komunikacja pieszo-jezdna nawierzchnią utwardzoną od
obu bram wjazdowych oraz projektowane utwardzenia między budynkiem szkoły hali
sportowej oraz wzdłuż budynku szkoły od strony północnej,
c) miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych
d) schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych,
e) obsługa komunikacyjna za pośrednictwem projektowanego zjazdu z drogi gminnej o nr
ewid. 112,
f) odprowadzenie wody deszczowej – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji
deszczowej, system odprowadzania wody deszczowej istniejącym przyłączem do sieci
ogólnospławnej,
g) odprowadzenie ścieków – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, system
odprowadzania ścieków istniejącym przyłączem do sieci ogólnospławnej,
h) uzbrojenie terenu:
* sieci elektroenergetyczne – istniejąca do przebudowy – zwiększenie mocy
przyłączeniowej oraz zmiana trasy linii napowietrznej i doziemnej wg odrębnego
opracowania
* sieci kanalizacyjne – rozbudowa
* sieci gazowe – istniejące
* sieci wodociągowe – rozbudowa
* sieci kanalizacji deszczowej – rozbudowa
i) istniejące ukształtowanie terenu w obszarze zagospodarowania jest zróżnicowane wokół
budynku od - 50 cm do -117 cm względem posadzki parteru. Przewiduje się wyrównanie
terenu wokół budynku dostosowując wysokość do posadowienia parteru części
rozbudowywanej
j) zieleń – projektuje się wycinkę sześciu drzew iglastych i dwóch drzew liściastych
5. UWAGA! ZE WZGLĘDU NA WZROST ZAPOTRZEBOWANIA NA ENERGIĘ
ELEKTRYCZNĄ, KONIECZNE JEST WYKONANIE NOWEGO PRZYŁĄCZA
ENERGETYCZNEGO. WYKONANIE PO STRONIE TAURON. WARUNKI
TECHNICZNE W CZĘŚCI 8 OPZ - „DOKUMENTY”
6. UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe
(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone
z niniejszego postępowania.
7. UWAGA! W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do
zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót (odgrodzenie/oznakowanie), zachowania
wszelkich warunków, norm bezpieczeństwa i higieny pracy z uwagi na fakt, że prace będą
prowadzone podczas odbywających się zajęć szkolnych w budynku szkoły.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą
gwarancyjną o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł
b) Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków
finansowych w wysokości min 5 000 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną obiektu z konstrukcją o rozpiętości
co najmniej 12 m, polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie i wartość tej roboty
wynosiła co najmniej 8 000 000,00 zł brutto oraz w zakres wykazanej roboty wchodziły
następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, instalacyjna-sanitarna, instalacyjnaelektryczna/
elektroenergetyczna;
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego
z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania
odpowiednim personelem który będzie pełnić następujące funkcje:
- Kierownik budowy/kierownik robót posiadający:
*uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
bez ograniczeń;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku
kierownika budowy i/lub kierownika robót nad co najmniej dwiema robotami
budowlanymi o wartości minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna z nich
i polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu z konstrukcją o rozpiętości co
najmniej 12 m przynajmniej jedna z nich.
- Kierownik robót sanitarnych posiadający:
*uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
*co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku
kierownika robót sanitarnych nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi o wartości
minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna z nich;
- Kierownik robót elektrycznych i ektroenergetycznych posiadający:
*uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
*co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku
kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych nad co najmniej dwiema
robotami budowlanymi o wartości minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna
z nich;
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba
posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia
lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem
zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne
kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga, aby osoby o których mowa w pkt. VIII.2.4) posiadały biegłą
znajomość języka polskiego, w innym przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić,
na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, łącznie przez Wykonawców
występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie lub łącznie przez Wykonawcę i podmiot
udostępniający zasoby.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
4. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawców, będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie
spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści
dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego potwierdzające brak podstaw
do wykluczenia obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp; art. 108 ust.
1 pkt 4 pzp- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji;
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału
składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w postępowaniu obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją nt.
ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przez nich czynności oraz
informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby
odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia –
załącznik nr 6 do SWZ
3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 10 000 000,00 zł;
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie
nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00
zł (słownie: sto tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez
Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008
z dopiskiem "Wadium – BR.271.07.2023” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji
lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Mieroszów, Plac Niepodległości 1,
58-350 Mieroszów.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.