Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34/35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-996ea89d-3797-48e9-b6a8-e6a4b1ebe069
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) w ramach zintegrowanego szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A) - Gr. U228
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.283.24.2025.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 909000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 1 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym, tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawie zintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 2 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 200 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 3 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 4 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 100 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 5 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 50 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 6 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 50 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 750 godzin, na samolocie wielosilnikowym,tłokowym klasy MEP(L) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL) na podstawiezintegrowanego Programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowego ATPL(A).
Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7części, w tym:
Część 7 Szkolenie na samolocie klasy MEP(L) do licencji ATPL(A) 50 godzin.
2. Kody CPV :
80650000-5 – Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych)
i statków kosmicznych;
80412000-5 – Usługi szkół pilotażu.
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do czasu zrealizowania przedmiotu
zamówienia (wyczerpania ceny umowy), w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem §6 ust. 3 pkt 2 lit. c)
Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Hankus prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pirx Kazimierz Hankus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5511045644
7.3.3) Ulica: Os. Pod Skarpą 25 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert dodatkowych nie została złożona żadna oferta dodatkowa.
Do ww. części pierwotnie złożono dwie oferty przez Wykonawców: Wojciecha Wszołka, 31-603 Kraków, Os.1000 Lecia 5/49 oraz Michała Krakowczyka, 42-674 Kamieniec, ul. Parkowa 3, obie oferty opiewały na tę samą kwotę.
W związku z powyższym ww. Wykonawców na mocy art. 249 wezwano do złożenia ofert dodatkowych, w piśmie z dnia 25.03.2025 r. znak sprawy: DZPZ.283.24.1.2025.EK Zamawiający szczegółowo opisał sposób opracowania i złożenia oferty dodatkowej zawierający następujące informacje:
1.Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna w zakładce „Baza Wiedzy”. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych: .doc, .docx lub .pdf i złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL znajdujący się
w dowodzie osobistym z warstwą elektroniczną (e-dowodzie).
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 31.03.2025 r. do godz. 09:00 nie zostały prawidłowo złożone żadne oferty dodatkowe.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Wszołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 67021501697
7.3.3) Ulica: Os.1000 Lecia 5/49
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Krakowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 54070602837
7.3.3) Ulica: Parkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
- 4WOG.1200.2712.37.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowych sekwenatora i mikroskopów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont posadzki wraz z wymianą wykładziny podłogowej w salach 502 i 503 na Wydziale Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.21.2025.EK
- Dostawa licencji firmy Microsoft, znak sprawy: DZPZ.282.40.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.