Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163452/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój TADDM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPI2@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.nbp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój TADDM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94748033-294b-4eed-927c-c5a4928d9b64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI2-MB-241-0171/DIT/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę Usług wdrożeniowych Oprogramowania wraz ze zmianami w konfiguracji, w zakresie:
1.1. Podniesienie wersji obecnie eksploatowanego Oprogramowania Tivoli Application Dependency Discovery Manager TADDM 7.3.0.11 (TADDM) do najwyższej wersji wydanej przez producenta,
1.2. Podniesienie wersji obecnie eksploatowanego Oprogramowania wspierającego TADDM do najwyższych wersji wspieranych przez producenta Oprogramowania TADDM;
1.3. Opracowania sensora pobierającego informację o infrastrukturze zgromadzone w systemie CISCO Intersight;
1.4. Opracowania sensora pobierającego informacje o infrastrukturze IT zgromadzone w systemie Virtual Machine Manager (VMM);
1.5. Modyfikacja sensora Kubernetes w zakresie pobieranie informacji z ISTIO, ARGOCD oraz o projektach, name_space, aplikacjach, serwisach;
1.6. Opracowanie sensora pobierającego informacje z systemu konteneryzacji Red Hat OpenShift;
1.7. Zmiana modelu Common Data Model (CDM) w zakresie wynikającym z modyfikacji wprowadzonych w ramach utworzonych lub zmodyfikowanych sensorach;
1.8. Zmiana oprogramowania Cygwin na serwerze Getway na OpenSSH;
1.9. Utworzenia paczek instalacyjnych na potrzeby systemu SCCM zawierające aktualizacje bibliotek na potrzeby systemów Windows;
1.10. Sporządzenie Dokumentacji Powdrożeniowej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji powdrożeniowej oraz praw zależnych, w tym przeniesienie prawa własności nośników CD/DVD, na których Dokumentację powdrożeniową utrwalono;
1.11. Przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych dla pracowników Zamawiającego, a także przeniesienie autorskich praw majątkowych i praw zależnych do utworów w zakresie materiałów warsztatowych na zasadach określonych w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decsoft S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210083578
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.