eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaBudowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bbpn.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc969370-c874-42f7-a6ee-7543cb4bcdc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc969370-c874-42f7-a6ee-7543cb4bcdc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż w Goniądzu w formule „zaprojektuj i wybuduj” na dz. nr 1250/2 ob. ewid. Goniądz, j. ewid. Goniądz.
Zadanie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych związanych z budową obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż w Goniądzu. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania oraz późniejszego funkcjonowania budynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest:
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej, w tym aktualnej mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych;
- wykonanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie wymaganym przepisami prawa oraz potrzebami przedmiotowej inwestycji,
- wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów prawa oraz projektu wykonawczego wraz z informacją BIOZ, kosztorysami, przedmiarami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie wszelkich uzgodnień/pozwoleń/opinii/decyzji/postanowień/warunków, a także innych dokumentów wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji, w tym pozwolenia na budowę oraz Pozwolenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białym-stoku,
- realizacja i budowa powyższego zadania na podstawie ww. dokumentacji,
- złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu/zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi do tego załącznikami, dokumentami (oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego dokonania zawiadomienia o zakończeniu budowy);
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- wszelkie inne obowiązki wskazane w treści niniejszego PFU, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Umowie oraz pozostałych dokumentach stanowiących ich integralne załączniki, w tym w razie konieczności, zamienne Projekty Budowlane wraz z uzyskaniem wszelkich nie-zbędnych, ostatecznych lub wykonalnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń właściwych organów, podmiotów lub zarządców terenu/infrastruktury.
Szczegółowy zakres robót został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71314100-3 - Usługi elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1410610,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AS-BUD Daniel Przestrzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369543306

7.3.3) Ulica: 20

7.3.4) Miejscowość: Brychy

7.3.5) Kod pocztowy: 19-213

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, kosztorysów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Podwykonawca M&M STUDIO PROJEKT Mariusz Mikielski, ul. Ekologiczna 3 lok. 1, 19-200 Grajewo.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.