Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100869/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00110944/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00111470/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana akumulatorów 12V/200Ah w UPS MPS 120kVA w bud. CMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana akumulatorów 12V/200Ah w UPS MPS 120kVA w bud. CMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d098db5-aec7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany 99 istniejących akumulatorów EPS 12V/200Ah w UPS Riello MPS 120kVA nr MM16AP3304100002.
2. Wymiana nastąpi w pomieszczeniu technicznym na poziomie „0” w bud. CMI. Istniejące akumulatory są zainstalowane na stelażu.
3. Istniejące akumulatory należy wymieniać w stosunku 1:1 z zachowaniem istniejących połączeń oraz wymianą uszkodzonych gumowych kapturków zabezpieczających. Należy stosować akumulatory o parametrach:
- Szczelny, ołowiowo-kwasowy akumulator 12V 200 Ah
- Typ: VRLA
- Technologia: AGM
- Napięcie: 12 [V]
- Pojemność: 200 [Ah] C20
- Długość: 520-530 [mm]
- Szerokość: 200-210 [mm]
- Wysokość: 210-240 [mm]
- Waga: 61-65 [kg]
- Końcówki biegunowe: śruba M8
- Gwarancja: min. 24 miesiące
- Żywotność projektowana 10-12 lat wg Eurobat, grupa High Performance (8 lat w 25°C)
- Przeznaczenie: do pracy buforowej i cyklicznej.
Uwaga:
Dopuszcza się zmianę parametrów wymiarowych akumulatorów (długość, szerokość, wysokość) w zakresie do +/- 10% w przypadku przebudowy istniejącego stelażu na którym zainstalowano akumulatory.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- dostawę nowych akumulatorów,
- demontaż istniejących akumulatorów ze złożeniem we wskazanym miejscu na terenie UCK,
- montaż nowych akumulatorów,
- pomiary elektryczne baterii akumulatorów po wymianie.
5. Informacje uzupełniające:
a. Wjazd na teren UCK po uzgodnieniu z Działem Administracyjno-Gospodarczym UCK
b. Wymianę akumulatorów należy uzgodnić z 2 dniowym wyprzedzeniem z Działem Inwestycyjno-Eksploatacyjnym UCK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286768,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144784,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Riello Delta Power Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272230343
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144784,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.