Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont sprzętu kwaterunkowego dla 16WOG w Drawsku Pomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sprzętu kwaterunkowego dla 16WOG w Drawsku Pomorskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500740dd-b646-43ee-bba8-d67d46c57995
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015492/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa remont sprzętu kwaterunkowego dla 16 WOG w Drawsku Pom.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 108/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt koszarowy WP 2 uniwersalno-metalowy4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 110385,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Sprzęt polowy WP5 metalowy”4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 62400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Sprzęt polowy WP5 drewniano-metalowy”4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 233428,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109137,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499571,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109137,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma WP5 Rafał Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531017802
7.3.3) Ulica: ul. Na Wzgórzu 42C
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-327
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109137,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63320,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493242,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63320,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma WP5 Rafał Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531017802
7.3.3) Ulica: ul. Na Wzgórzu 42C
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-327
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63320,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267136,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267136,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma WP5 Rafał Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531017802
7.3.3) Ulica: ul. Na Wzgórzu 42C
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-327
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267136,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Sukcesywny zakup akumulatorów do sprzętu łączności
- Roboty remontowe budynku nr 26 (trafostacja) przy ul. Ciasnej 7 w m. Wałcz Znak postępowania 224/2025
- Roboty remontowe budynku nr 26 (trafostacja) przy ul. Ciasnej 7 w m. Wałcz Znak postępowania 224/2025
- Sukcesywny zakup akumulatorów do sprzętu łączności
- Remont schodów zewnętrznych w budynkach nr 86 i 87 strzelnica Konotop
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Wykonanie usługi dla zadania pn. : "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 30 sztuk parkomatów w Podstrefie B w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.