Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00076015/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00080024/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00083404/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00090034/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00102130/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,75712,e04646980dec26b7038ef934251be09f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e931141-8fdd-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014982/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa remizy OSP w Gogołowie
1.1.16 Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu
1.1.17 modernizacja boiska w Pszennie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061950/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7373869,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części nr 1 dotyczy budowy pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu i obejmuje w szczególności:1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie fundamentów betonowych i ścian fundamentowych wraz izolacją,
4) wznoszenie ścian kondygnacyjnych,
5) wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej,
6) wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi,
7) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K i paneli modułowych wraz z podkonstrukcją,
8) wykonanie tynków wewnętrznych,
9) wykonanie okładzin ściennych ceramicznych i PCV,
10) wykonanie podkładów i posadzek wraz z izolacjami cieplnymi i przeciwilgociowymi,
11) wykończenie posadzek płytkami ceramicznymi i wykładzinami z tworzyw sztucznych,
12) wykonanie systemowej wentylowanej podłogi sportowej na sali gimnastycznej,
13) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
14) wykonanie schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla NPS,
15) roboty malarskie wewnętrzne,
16) docieplenie ścian budynku styropianem i wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej,
17) dostawa i montaż wyposażenie węzłów higieniczno-sanitarnych,
18) dostawa i montaż wyposażenia sportowego,
19) dostawa i montaż elementów zewnętrznych małej architektury,
20) wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego,
21) wykonanie kanalizacji deszczowej,
22) wykonanie żelbetowego zbiornika p.poż. o pojemności 145m3,
23) montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem przyłączy ciepła technologicznego,
24) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych,
25) wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z montażem central wentylacyjnych,
26) montaż instalacji elektrycznych zewnętrznych,
27) montaż rozdzielnic elektrycznych,
28) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
29) montaż osprzętu oświetleniowego,
30) wykonanie instalacji odgromowej,
31) wykonanie instalacji teletechnicznej,
32) montaż instalacji fotowoltaicznej,
33) wykonanie dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
34) wykonanie nowego ogrodzenia,
35) zagospodarowanie terenu w zieleń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8a do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9a do SWZ oraz Errata stanowiąca Załącznik nr 10a do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11a do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 5717946,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części nr 2 dotyczy budowy remizy OSP w Gogołowie i obejmuje w szczególności:1) roboty ziemne,
2) wykonanie fundamentów i ścian podziemia wraz z izolacjami,
3) wykonanie ścian nadziemia,
4) wykonanie dachu,
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie ścianek działowych,
7) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
9) roboty malarskie i posadzki,
10) wykonanie elewacji,
11) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
12) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
13) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
14) wykonanie instalacji odgromowej,
15) wykonanie WLZ,
16) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu,
17) wykonanie instalacji p.poż., alarmowej, anten radiowych, przeciwwłamaniowych, CCTV,
18) montaż oświetlenia,
19) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
20) wykonanie prac niezbędnych do połączenia istniejącego budynku z nowobudowanym (w szczególności roboty dachowe, izolacyjne i instalacyjne),
21) wykonanie zjazdu z drogi powiatowej i placu przed budynkiem wraz z odwodnieniem liniowym,
22) wykonanie utwardzenia terenu kruszywem o ziarnieniu ciągłym,
23) dostawa wyposażenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8b do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9b do SWZ oraz Errata stanowiąca Załącznik nr 10b do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11b do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 876104,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części nr 3 dotyczy modernizacji boiska w Pszennie i obejmuje w szczególności:1) roboty rozbiórkowe,
2) montaż obrzeży betonowych i wykonanie stop fundamentowych,
3) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
4) wykonanie nawierzchni poliuretanowej użytkowej i natryskowej,
5) wykonanie kanalizacji deszczowej, wraz z odwodnieniem liniowym płyty boiska,
6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw łamanych,
7) wykonanie piłkochwytu,
8) montaż elementów wyposażenia boiska,
9) plantowanie terenu wraz z wysiewem trawników.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8c do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9c do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11c do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
4.5.5.) Wartość części: 779818,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15777000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720708,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1577000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842750846
7.3.3) Ulica: Kątki 14
7.3.4) Miejscowość: Kątki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-124
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1577000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596426,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596426,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596426,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841086464
7.3.3) Ulica: Opoczka 17A
7.3.4) Miejscowość: Opoczka
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe
jakie przetargi wygrała firma
EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596426,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Dostawa urządzeń medycznych - stacjonarny cyfrowy aparat rtg.
- Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym Środkowego Nadodrza w Świdnicy, woj. lubuskie - 10 szt. okien.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.