eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748523067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,75712,e04646980dec26b7038ef934251be09f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e931141-8fdd-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014982/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa remizy OSP w Gogołowie

1.1.16 Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu

1.1.17 modernizacja boiska w Pszennie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061950/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7373869,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 1 dotyczy budowy pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu i obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie fundamentów betonowych i ścian fundamentowych wraz izolacją,
4) wznoszenie ścian kondygnacyjnych,
5) wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej,
6) wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi,
7) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K i paneli modułowych wraz z podkonstrukcją,
8) wykonanie tynków wewnętrznych,
9) wykonanie okładzin ściennych ceramicznych i PCV,
10) wykonanie podkładów i posadzek wraz z izolacjami cieplnymi i przeciwilgociowymi,
11) wykończenie posadzek płytkami ceramicznymi i wykładzinami z tworzyw sztucznych,
12) wykonanie systemowej wentylowanej podłogi sportowej na sali gimnastycznej,
13) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
14) wykonanie schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla NPS,
15) roboty malarskie wewnętrzne,
16) docieplenie ścian budynku styropianem i wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej,
17) dostawa i montaż wyposażenie węzłów higieniczno-sanitarnych,
18) dostawa i montaż wyposażenia sportowego,
19) dostawa i montaż elementów zewnętrznych małej architektury,
20) wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego,
21) wykonanie kanalizacji deszczowej,
22) wykonanie żelbetowego zbiornika p.poż. o pojemności 145m3,
23) montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem przyłączy ciepła technologicznego,
24) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych,
25) wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z montażem central wentylacyjnych,
26) montaż instalacji elektrycznych zewnętrznych,
27) montaż rozdzielnic elektrycznych,
28) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
29) montaż osprzętu oświetleniowego,
30) wykonanie instalacji odgromowej,
31) wykonanie instalacji teletechnicznej,
32) montaż instalacji fotowoltaicznej,
33) wykonanie dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
34) wykonanie nowego ogrodzenia,
35) zagospodarowanie terenu w zieleń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8a do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9a do SWZ oraz Errata stanowiąca Załącznik nr 10a do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11a do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 5717946,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 2 dotyczy budowy remizy OSP w Gogołowie i obejmuje w szczególności:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie fundamentów i ścian podziemia wraz z izolacjami,
3) wykonanie ścian nadziemia,
4) wykonanie dachu,
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie ścianek działowych,
7) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
9) roboty malarskie i posadzki,
10) wykonanie elewacji,
11) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
12) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
13) wykonanie instalacji wentylacyjnej,
14) wykonanie instalacji odgromowej,
15) wykonanie WLZ,
16) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu,
17) wykonanie instalacji p.poż., alarmowej, anten radiowych, przeciwwłamaniowych, CCTV,
18) montaż oświetlenia,
19) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
20) wykonanie prac niezbędnych do połączenia istniejącego budynku z nowobudowanym (w szczególności roboty dachowe, izolacyjne i instalacyjne),
21) wykonanie zjazdu z drogi powiatowej i placu przed budynkiem wraz z odwodnieniem liniowym,
22) wykonanie utwardzenia terenu kruszywem o ziarnieniu ciągłym,
23) dostawa wyposażenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8b do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9b do SWZ oraz Errata stanowiąca Załącznik nr 10b do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11b do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 876104,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 3 dotyczy modernizacji boiska w Pszennie i obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) montaż obrzeży betonowych i wykonanie stop fundamentowych,
3) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
4) wykonanie nawierzchni poliuretanowej użytkowej i natryskowej,
5) wykonanie kanalizacji deszczowej, wraz z odwodnieniem liniowym płyty boiska,
6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw łamanych,
7) wykonanie piłkochwytu,
8) montaż elementów wyposażenia boiska,
9) plantowanie terenu wraz z wysiewem trawników.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8c do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9c do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11c do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

4.5.5.) Wartość części: 779818,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15777000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720708,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1577000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842750846

7.3.3) Ulica: Kątki 14

7.3.4) Miejscowość: Kątki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1577000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596426,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596426,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596426,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841086464

7.3.3) Ulica: Opoczka 17A

7.3.4) Miejscowość: Opoczka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596426,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.