eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6a7c1b3-aad8-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6a7c1b3-aad8-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005828/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129660,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, kuchennych, gospodarczych,
technicznych, socjalnych, sal zajęciowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, wind, sanitariatów i przyległych terenów
zewnętrznych oraz mycia okien
w obiektach Zamawiającego.
II. Obiekty usytuowane są w następujących lokalizacjach:
1. ul. S. Przybyszewskiego 80/82 – siedziba Zamawiającego,
2. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
3. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
4. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora „Senior+”.
III. Usługa sprzątania wewnątrz budynków będzie świadczona codziennie w dni robocze.
IV. Usługi będą wykonywane przy pomocy personelu Wykonawcy, którego imienny wykaz Wykonawca zobowiązuje się
przedstawić Zamawiającemu . Czynność należy powtórzyć przy każdej zmianie personelu. Zamawiający ma prawo w
uzasadnionych przypadkach zażądać zmiany osoby wykonującej czynności sprzątania, a Wykonawca zmiany tej dokona.
V. Wykonawca realizuje usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz profesjonalnych środków czystości. Wykonawca
jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, konserwacyjnych
oraz worków na śmieci. Środki czystości muszą być skuteczne, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim
zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej,
posiadające aktualne wymagane certyfikaty i świadectwa. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą
wykorzystywane do wykonania usługi są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane
zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.
VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem i wymaganą częstotliwością prac porządkowych oraz
orientacyjna wielkość powierzchni poszczególnych obiektów zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.
VII. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia oraz fakt, iż zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ Wykaz powierzchni obiektów, w których ma być realizowany przedmiot umowy zawiera
orientacyjne wymiary pomieszczeń, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem
szczegółowego zapoznania się z charakterem usług i miejscem ich wykonywania. W celu umówienia wizji lokalnej należy
kontaktować się z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji
lokalnej nie jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153087,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153087,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPER FACILITY SERVICES Maciej Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092339540

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78/0.74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146368,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-15 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W terminie składania ofert złożone zostały przez Wykonawcę F.U. M.A.D. Service na platformie e-zamowienia dokumenty, które nie zawierały formularza ofertowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.