eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Szkolna ławka dla każdego" w ramach projektu Dostępna Szkoła zgodnie z INDYWIDUALNYM PLANEM POPRAWY DOSTĘPNOŚCI (IPPD) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Koninie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Szkolna ławka dla każdego” w ramach projektu Dostępna Szkoła zgodnie
z INDYWIDUALNYM PLANEM POPRAWY DOSTĘPNOŚCI (IPPD) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Koninie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KONINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW Konin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000245523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 19

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632429161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.sosw.konin.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Szkolna ławka dla każdego” w ramach projektu Dostępna Szkoła zgodnie
z INDYWIDUALNYM PLANEM POPRAWY DOSTĘPNOŚCI (IPPD) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Koninie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493226e8-cb92-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032235/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szkolna ławka dla każdego” w ramach projektu Dostępna Szkoła

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• Wdrożenie standardu dostępności dojścia do obiektu
- zmodernizowanie ciągu komunikacyjnego, chodnika na trasie parking- szkoła z barierką na odcinku pochyłym
- zamontowanie oświetlenia na całej długości odcinka parking-wejście
• Wdrożenie standardu dostępności wejścia do budynku - remont i adaptacja wejścia głównego do budynku szkoły zgodnie ze standardem MDS
• Wdrożenie standardu dostępności komunikacji pionowej
- dostępność do wszystkich pomieszczeń poprzez adaptację ciągu komunikacyjnego, przygotowanie przejścia zgodnego ze standardami dotyczącymi ewakuacji i bezpieczeństwa ciągów komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- montaż balustrad i poręczy zgodnie z MDS
• Wdrożenie standardu dostępności pomieszczeń sanitarnych - adaptacja pomieszczenia technicznego (piętro bud. A) na w pełni wyposażoną łazienkę z kącikiem higienicznym - changing places
• Wdrożenie standardu dostępności sal lekcyjnych - zapewnienie we wszystkich salach odpowiedniej szerokość drzwi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej oraz załączonych pomocniczo do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452271,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452271,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452271,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno Usługowe OLBUD Krystian Olejniczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6651786878

7.3.3) Ulica: Posoka ul. Rzgowska 8

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452271,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.