eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Zabezpieczenie osuwiska "Tucholska" i przebudowa ul. Tucholskiej w Koronowie od km 1+300 do km 1+690 - III etap



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie osuwiska „Tucholska” i przebudowa ul. Tucholskiej w Koronowie od km 1+300 do km 1+690 – III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie osuwiska „Tucholska” i przebudowa ul. Tucholskiej w Koronowie od km 1+300 do km 1+690 – III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc46165a-cc59-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Zabezpieczenie osuwiska "Tucholska" i przebudowa ul. Tucholskiej w Koronowie od km 1+300 do km 1+690 - III etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zabezpieczenie osuwiska „Tucholska” i przebudowa
ul. Tucholskiej w Koronowie od km 1+300 do km 1+690 – III etap.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ wraz
z dokumentacją projektową, szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- geodezyjne wytyczenie elementów inwestycji,
- roboty rozbiórkowe elementów dróg, ulic oraz małej architektury,
- roboty ziemne (korytowanie wraz z transportem urobku),
- odpowiednie zagęszczenie istniejącego podłoża,
- wykonanie warstw podbudowy,
- wykonanie odwodnienia drogi,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie nawierzchni drogi,
- wykonanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
Zakres opracowania
- Roboty rozbiórkowe nawierzchni drogi,
- Wykonanie pionowych kolumn iniekcyjnych na odcinku od km 1+374,22 do km 1+623 o średnicy 40 cm i długości 2 do 5 m w rozstawie co 0,75 m w siatce na palnie kwadratu. Wytrzymałość cementogruntu na ściskanie po 28 dniach powinna wynosić minimum 2 MPa,
- Ułożenie warstwy transmisyjnej z geokraty o wysokości 20 cm wypełnionej kruszywem 0/31,
- Odbudowa nawierzchni drogi wg konstrukcji
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 5 cm,
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 6 cm,
3. Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr 7 cm,
4. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm,
5. Montaż bariery ochronnej,
- Odbudowa rowów odwodnieniowych
1. Mulda odwodnieniowa z kostki granitowej po lewej stronie jezdni,
2. Rów prawy umocniony z korytek betonowych typu mulda ze skarpami umocnionymi płytami chodnikowymi 50x50,
3. Wykonanie drenażu francuskiego. Wykop należy wyłożyć geowłókniną separacyjo – filtracyjną oraz wypełnić kruszywem 31,5/63 mm. Geowłóknina przewidziana do wbudowania powinna być igłowana, nietkana z zastosowaniem do odwodnieni obiektów inżynierskich. Charakterystyczne parametry geowłókniny powinny spełniać warunki wodoprzepuszczalności poziomej mierzonej pod obciążeniem 20 kPa, stosunek wodoprzepuszczalności w kierunku poziomym w płaszczyźnie geowłókniny do wodoprzepuszczalności w kierunku do niej prostopadłym.
Do wypełnienia drenu należy zastosować mineralny materiał pochodzenia naturalnego nielasujący się.
Na głębokości 10 cm od spodu drenażu francuskiego należy ułożyć rurę drenarską z PVC o średnicy 100 mm z filtrem syntetycznym. Szczeliny sączące powinny być zlokalizowane na ponad połowie obwodu rury. Do wykonania drenażu należy przewidzieć dodatkowo materiały pomocnicze, służące zarówno do uzyskania prawidłowych połączeń geowłókniny (szpilki), jak i do uzyskania oszczędności w ponadnormatywnym zużyciem materiału mineralnego.
- Wykonanie przebudowy przepustu z wymianą istniejącego na rurę o długości 20 metrów, średnica 8000 mm PECOR OPTIMA SN8 PEHD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4913850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7503000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4913850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AARSLEFF Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511312627

7.3.3) Ulica: Al. Wyścigowa 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia:
- wykonanie robót przygotowawczych
- wykonanie robót branży sanitarnej
- wykonanie robót branży drogowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4913850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.